Måske gravid... er helt paf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

esioul

Kæmpe tillykke. Hvor er det stort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Åse

26. marts 2015

l.kjoeller

LilleMie skriver:

UPDATE: JEG ER GRAVID!!!! 

Tallet var rigtig fint ift. størrelsen på min follikel ved sidste scanning, hvor vores 2. forsøg blev aflyst, så ud fra deres beregning af min forventede ægløsningsdag, er tallet helt som det skal være.

Jeg forstår det slet ikke, tænk at jeg er gravid og så helt naturligt, og selvom manden har meget dårlig sædkvalitet  Vi er begge helt paf, tænk at det endelig er lykkes os at stå med en positiv test!

Jeg har fået tid til en tryghedsscanning på klinikken om 3,5 uger, så nu krydser vi bare fingre for et lille bankende hjerte den dag 

stort tillykke. så fedt når det sker. vi klarede den også selv med nr to på trods af lav sædkvalitet. 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Babydrøm

LilleMie skriver:

Tallet var rigtig fint ift. størrelsen på min follikel ved sidste scanning, hvor vores 2. forsøg blev aflyst, så ud fra deres beregning af min forventede ægløsningsdag, er tallet helt som det skal være.

Jeg forstår det slet ikke, tænk at jeg er gravid og så helt naturligt, og selvom manden har meget dårlig sædkvalitet  Vi er begge helt paf, tænk at det endelig er lykkes os at stå med en positiv test!

Jeg har fået tid til en tryghedsscanning på klinikken om 3,5 uger, så nu krydser vi bare fingre for et lille bankende hjerte den dag 

Hvor fantastisk!  Stort tillykke!  Hvor er det dejligt for jer! 

Anmeld Citér

26. marts 2015

silassui

LilleMie skriver:

Kæmpe tillykke

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

Sikke mange lykønskninger, det er jo helt vildt, tak til jer alle  

Vi har stadig ikke rigtig forstået det selv endnu! I overmorgen ligger vi på en strand i Thailand, så jeg tror, at nyheden rigtig synker ind der, når der kommer lidt ro på 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Lrm

Stor tillykke!!! ��❤️�� god tur til Thailand!!

Anmeld Citér

27. marts 2015

Stabel

Stort TILLYKKE  og rigtig god ferie 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Sujan

Sådan var det også med min første datter.. Havde købt pergotime og skulle til at starte op.. Tog en test bare for at sikre mig og den var positiv:-)

nu har jeg en dejlig datter på 3 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.