Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe tillykke. Hvor er det stort
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleMie skriver: UPDATE: JEG ER GRAVID!!!! Tallet var rigtig fint ift. størrelsen på min follikel ved sidste scanning, hvor vores 2. forsøg blev aflyst, så ud fra deres beregning af min forventede ægløsningsdag, er tallet helt som det skal være. Jeg forstår det slet ikke, tænk at jeg er gravid og så helt naturligt, og selvom manden har meget dårlig sædkvalitet Vi er begge helt paf, tænk at det endelig er lykkes os at stå med en positiv test! Jeg har fået tid til en tryghedsscanning på klinikken om 3,5 uger, så nu krydser vi bare fingre for et lille bankende hjerte den dag
UPDATE: JEG ER GRAVID!!!!
Tallet var rigtig fint ift. størrelsen på min follikel ved sidste scanning, hvor vores 2. forsøg blev aflyst, så ud fra deres beregning af min forventede ægløsningsdag, er tallet helt som det skal være.
Jeg forstår det slet ikke, tænk at jeg er gravid og så helt naturligt, og selvom manden har meget dårlig sædkvalitet Vi er begge helt paf, tænk at det endelig er lykkes os at stå med en positiv test!
Jeg har fået tid til en tryghedsscanning på klinikken om 3,5 uger, så nu krydser vi bare fingre for et lille bankende hjerte den dag
stort tillykke. så fedt når det sker. vi klarede den også selv med nr to på trods af lav sædkvalitet.
Hvor fantastisk! Stort tillykke! Hvor er det dejligt for jer!
Kæmpe tillykke
Sikke mange lykønskninger, det er jo helt vildt, tak til jer alle
Vi har stadig ikke rigtig forstået det selv endnu! I overmorgen ligger vi på en strand i Thailand, så jeg tror, at nyheden rigtig synker ind der, når der kommer lidt ro på
Stor tillykke!!! ❤️ god tur til Thailand!!
Stort TILLYKKE og rigtig god ferie
Sådan var det også med min første datter.. Havde købt pergotime og skulle til at starte op.. Tog en test bare for at sikre mig og den var positiv:-)
nu har jeg en dejlig datter på 3 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128