Måske gravid... er helt paf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

Kløver

Krydser fingre for en positiv updatering 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Loan

Krydser alt hvad krydses kan for at det lykkedes jer 

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

UPDATE: JEG ER GRAVID!!!! 

Tallet var rigtig fint ift. størrelsen på min follikel ved sidste scanning, hvor vores 2. forsøg blev aflyst, så ud fra deres beregning af min forventede ægløsningsdag, er tallet helt som det skal være.

Jeg forstår det slet ikke, tænk at jeg er gravid og så helt naturligt, og selvom manden har meget dårlig sædkvalitet  Vi er begge helt paf, tænk at det endelig er lykkes os at stå med en positiv test!

Jeg har fået tid til en tryghedsscanning på klinikken om 3,5 uger, så nu krydser vi bare fingre for et lille bankende hjerte den dag 

Anmeld Citér

26. marts 2015

FrkC

LilleMie skriver:

Tallet var rigtig fint ift. størrelsen på min follikel ved sidste scanning, hvor vores 2. forsøg blev aflyst, så ud fra deres beregning af min forventede ægløsningsdag, er tallet helt som det skal være.

Jeg forstår det slet ikke, tænk at jeg er gravid og så helt naturligt, og selvom manden har meget dårlig sædkvalitet  Vi er begge helt paf, tænk at det endelig er lykkes os at stå med en positiv test!

Jeg har fået tid til en tryghedsscanning på klinikken om 3,5 uger, så nu krydser vi bare fingre for et lille bankende hjerte den dag 

stoooort tillykke  Fantastisk Update 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Kløver

LilleMie skriver:

Ih hvor dejligt, stort tillykke 

Anmeld Citér

26. marts 2015

namaha

Finger for den er der

Da jeg teste denne graviditet, startede jeg med at teste hvor man næsten ikke kunne se strengen inden for de 5 min som der max må gå og der var først efter 20 minutters tid at den var lige så positiv som din. efter en uges tid var den positiv med det samme

har aldrig kunne teste positiv på nogen som helst, heller ikke efter tid, og har alligevel teste omkring en 100-150 gange det sidste års tid 

jeg tror på den er der, og krydser ringer for alt gård godt for dig og den lille 

Anmeld Citér

26. marts 2015

namaha

LilleMie skriver:

Havde ikke set Update. 

TILLYKKE 

Anmeld Citér

26. marts 2015

God-mor

LilleMie skriver:

Hvor er det bare fantastisk  kæmpe stort tillykke til jer 

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

namaha skriver:

Finger for den er der

Da jeg teste denne graviditet, startede jeg med at teste hvor man næsten ikke kunne se strengen inden for de 5 min som der max må gå og der var først efter 20 minutters tid at den var lige så positiv som din. efter en uges tid var den positiv med det samme

har aldrig kunne teste positiv på nogen som helst, heller ikke efter tid, og har alligevel teste omkring en 100-150 gange det sidste års tid 

jeg tror på den er der, og krydser ringer for alt gård godt for dig og den lille 

Jeg har også kun kunne teste positiv 2 gange i hele mit liv (også efter tid), og den ene gang endte i min datter, og den anden gang var nu. Så jeg håber bare, at alt ender godt, og at hun nu endelig kan blive storesøster 

Det er så vildt, og jeg ved slet ikke, hvor jeg skal gøre af mig selv - jeg forstår ikke, at det virkelig er sket!

I morges testede jeg for at afkræfte, og i stedet var den positiv!!!

Anmeld Citér

26. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke!!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.