Jeg skulle i dag til samtale på klinikken for at få recept på de hormoner, jeg skulle starte på, når min mens kommer, da vi tager på ferie til Thailand i morgen
Bare for at være sikker på, at jeg ikke var gravid og endte med at købe en masse hormoner uden grund (ren ønsketænkning), tog jeg en test i morges.
Fandme om der ikke kom verdens SVAGESTE streg inden for tid, sådan en man virkelig skulle kigge efter for at se, om det ikke bare var en streg uden farve 

Efter tid blev stregen lidt tydeligere og den kan ses i strakt arm!!! Jeg ringede til klinikken, og i stedet for en snak om hormoner blev jeg sendt til blodprøvetagning, og nu går jeg bare og venter på svaret!!!
Tænk hvis vores 2. ICSI forsøg, der blev aflyst for 2,5 uge siden, da kun 1 æg var stort nok til en ægudtagning - alligevel er endt med en graviditet 

Jeg er bare helt rundt på gulvet i dag og ved slet ikke, hvad jeg skal tænke eller tro, jeg ryster over det hele og har ondt i maven af spænding. Jeg er forsigtigt jublende lykkelig over, at 2 års kamp måske snart er slut - men nu skal jeg lige have blodprøvesvaret først...
Og billedet af testen får I også, godt nok taget 20 min efter fristen, så tydeligheden af stregen tæller ikke helt 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér