Måske gravid... er helt paf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
28 svar
88 synes godt om
26. marts 2015

LilleMie

Jeg skulle i dag til samtale på klinikken for at få recept på de hormoner, jeg skulle starte på, når min mens kommer, da vi tager på ferie til Thailand i morgen  Bare for at være sikker på, at jeg ikke var gravid og endte med at købe en masse hormoner uden grund (ren ønsketænkning), tog jeg en test i morges.

Fandme om der ikke kom verdens SVAGESTE streg inden for tid, sådan en man virkelig skulle kigge efter for at se, om det ikke bare var en streg uden farve  

Efter tid blev stregen lidt tydeligere og den kan ses i strakt arm!!! Jeg ringede til klinikken, og i stedet for en snak om hormoner blev jeg sendt til blodprøvetagning, og nu går jeg bare og venter på svaret!!!

Tænk hvis vores 2. ICSI forsøg, der blev aflyst for 2,5 uge siden, da kun 1 æg var stort nok til en ægudtagning - alligevel er endt med en graviditet  Jeg er bare helt rundt på gulvet i dag og ved slet ikke, hvad jeg skal tænke eller tro, jeg ryster over det hele og har ondt i maven af spænding. Jeg er forsigtigt jublende lykkelig over, at 2 års kamp måske snart er slut - men nu skal jeg lige have blodprøvesvaret først...

Og billedet af testen får I også, godt nok taget 20 min efter fristen, så tydeligheden af stregen tæller ikke helt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Mor til F

LilleMie skriver:

Jeg skulle i dag til samtale på klinikken for at få recept på de hormoner, jeg skulle starte på, når min mens kommer, da vi tager på ferie til Thailand i morgen  Bare for at være sikker på, at jeg ikke var gravid og endte med at købe en masse hormoner uden grund (ren ønsketænkning), tog jeg en test i morges.

Fandme om der ikke kom verdens SVAGESTE streg inden for tid, sådan en man virkelig skulle kigge efter for at se, om det ikke bare var en streg uden farve  

Efter tid blev stregen lidt tydeligere og den kan ses i strakt arm!!! Jeg ringede til klinikken, og i stedet for en snak om hormoner blev jeg sendt til blodprøvetagning, og nu går jeg bare og venter på svaret!!!

Tænk hvis vores 2. ICSI forsøg, der blev aflyst for 2,5 uge siden, da kun 1 æg var stort nok til en ægudtagning - alligevel er endt med en graviditet  Jeg er bare helt rundt på gulvet i dag og ved slet ikke, hvad jeg skal tænke eller tro, jeg ryster over det hele og har ondt i maven af spænding. Jeg er forsigtigt jublende lykkelig over, at 2 års kamp måske snart er slut - men nu skal jeg lige have blodprøvesvaret først...

Og billedet af testen får I også, godt nok taget 20 min efter fristen, så tydeligheden af stregen tæller ikke helt 

Umiddelbart vil jeg sige,  at den er positiv  - men kan jo ikke regne med biledet , når det er taget efter 20 min. 

for , at den er der

Anmeld Citér

26. marts 2015

Holst85

Krydser fingre for at blodprøven er positiv..

skriv lige en opdatering senere ;-) 

et forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

BabyFreia skriver:

Umiddelbart vil jeg sige,  at den er positiv  - men kan jo ikke regne med biledet , når det er taget efter 20 min. 

for , at den er der

Tak jeg krydser også fingre

Og nej man kan desværre ikke regne helt med stregen på billedet. Men der var en noget svagere streg indenfor tid, så jeg håber så meget!!!

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

Krydser fingre for at blodprøven er positiv..

skriv lige en opdatering senere ;-) 

et forsigtigt tillykke 

Tak  Jeg er gået helt i stå i dag, jeg går bare og venter på svaret og kigger hele tiden på testen fra i morges - er stregen der stadig!? Klinikken lukker kl. 15, så jeg håber bare så meget, at svaret kommer, inden de går hjem i dag!

Og fuck hvor bliver jeg skuffet, hvis den er negativ, for selvom jeg ikke helt tør tro på det, så har jeg ikke troet mere på det i de sidste 2 år end nu!

Jeg skal nok skrive en update!

Anmeld Citér

26. marts 2015

asff

LilleMie skriver:

Tak jeg krydser også fingre

Og nej man kan desværre ikke regne helt med stregen på billedet. Men der var en noget svagere streg indenfor tid, så jeg håber så meget!!!

Ej hvor er det fedt!! Venter i spænding på opdatereing

Anmeld Citér

26. marts 2015

FrkC

Uh hvor er det spændende  

Er spændt på en Update 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Lrm

Krydser, men tror den er der!! ����

Anmeld Citér

26. marts 2015

CLB

LilleMie skriver:

Hold nu op hvor jeg krydser finger for dig!!!!

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

Tak for alle jeres krydsede fingre og opmuntrende ord Jeg går stadig og venter på svaret! Sidst jeg ventede på svar, kom det dog først kl. 14.40, så jeg må nok væbne mig med tålmodighed lidt endnu!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.