Bestemmer han for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Står med mange tanker i hovedet de så komme til at være med 1 og et halvt år imellem kan jeg klare to små alene på en god måde nogle af jeg der har prøvet det

Hold nu kæft en idiot kunne han ikke være kommet i tanke om det inden han gjorder dig gravid med Nr 2  ! 

Kan godt forstå det er hårdt lige nu men må osse sige når han bare kan droppe sin familie på den måde er han altså ikke hver at samle på. 

Og kan godt se det bliver hårdt med 2 små børn vil jo osse mene at han skal være der den første mdr når du har født og hjælpe til med det hele så du lige kan komme oven på igen !

Har du evt noget familie som vil kunne hjælpe dig ?  Kæmpe knus her fra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg er arbejdsløs skal til job samtale mandag men ellers få jeg dagpenge men jeg har familie som kan være der og har stadig svigermor der gerne vil hjælpe som ik arbejder vil jo også gerne have den næste er bare bagen for at forsømme mine guldklumper

Anmeld Citér

26. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvor er jeg ked af at han valgte jer fra.. 

men jeg tror (som mange skriver) at du ville have stået med det hele selv, selvom I var sammen...

Anmeld Citér

26. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er arbejdsløs skal til job samtale mandag men ellers få jeg dagpenge men jeg har familie som kan være der og har stadig svigermor der gerne vil hjælpe som ik arbejder vil jo også gerne have den næste er bare bagen for at forsømme mine guldklumper

Hvor har du en skøn 

Svigermor. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor har du en skøn 

Svigermor. 

Ja det har jeg nu er så glad for de små

Anmeld Citér

29. marts 2015

Catho

Hej sikke en lorte situation du er i. Har egentlig et spørgsmål til dig, står selv i næsten samme situation som du lige er kommet ud af. en mand der ikke er klar til det her. tog du bare en alvorlig snak med ham eller hvordan fik du det ud at du var utilfreds med tilværelsen ? ved nemlig slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. er ikke i tvivl om at jeg sagtens kan tage vare på mit barn, men vi har også lige købt et hus som vi hænger på, og så kan man jo ikke bare gå fra hinanden, kan man??? :/

hvis du får brug for en at snakke med en dag. eller en ven så kan vi da måske hjælpe hinanden lidt ?

Anmeld Citér

30. marts 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg står i den sag min og min kæreste har været sammen i to år og vi har en søn på 1år så det kom rat pludseligt jeg blev gravid og han ville faktisk ikke være far før jeg var i uge 18 men sagen er den at jeg lidt føler han vil bestemme for han arbejder meget til hverdag hvilket jeg godt kan gå med til hvis han så bare havde tid i weekenderne han siger altid han skal nå 100 ting i weekenden lave biler maskiner og Andet og det hvad det er men det går tit ud på han lige skal hente noget og bliver væk en halv dag for han skulle lige besøge dem og dem så han er praktisk talt ik hjemme selv om han godt hved jeg syntes det træls hver gang jeg siger noget bliver han pisse sur det forstår jeg ikke forsår godt han har behov for at se sine venner men vil mene han havde mere behov for at se sin familie for vi savner ham jo men det lytter han ik til og mens jeg går her hjemme men vores søn og en lille mere på vej så forventer han jeg laver mad ryder op og gør rent og hvis det ik er gjordt bliver han sur er jeg galt på den hvis jeg sige han burde være mere sammen med os en sine venner i weekenderne ? Hvis ja hvad skal jeg så sige for han forstår mig 

Altså - Jeh undrer mig i den grad over, at du vælger at få ENDNU et barn med en mand, der med al tydelighed har vist og viser, at han ikke gider være far og indrette sit liv derpå? Det er mig simpelthen en gåde? Ligeledes er FET uforståeligt for mig, at man vælger at stifte familie efter et par måneders bekendtskab? Jeg synes det er synd for dig, og det lyder ikke til, at din kæreste har planer om at ændre sig... 

Anmeld Citér

30. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111
SØS skriver:

Altså - Jeh undrer mig i den grad over, at du vælger at få ENDNU et barn med en mand, der med al tydelighed har vist og viser, at han ikke gider være far og indrette sit liv derpå? Det er mig simpelthen en gåde? Ligeledes er FET uforståeligt for mig, at man vælger at stifte familie efter et par måneders bekendtskab? Jeg synes det er synd for dig, og det lyder ikke til, at din kæreste har planer om at ændre sig... 

Kan ikke forstå hvorfor du har brug for at gnide salt i såret nu hvor han er smuttet ? 

Og hun nu skal vende sig til tanken om at være alene med to børn.. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Anonym trådstarter

Catho skriver:

Hej sikke en lorte situation du er i. Har egentlig et spørgsmål til dig, står selv i næsten samme situation som du lige er kommet ud af. en mand der ikke er klar til det her. tog du bare en alvorlig snak med ham eller hvordan fik du det ud at du var utilfreds med tilværelsen ? ved nemlig slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. er ikke i tvivl om at jeg sagtens kan tage vare på mit barn, men vi har også lige købt et hus som vi hænger på, og så kan man jo ikke bare gå fra hinanden, kan man??? :/

hvis du får brug for en at snakke med en dag. eller en ven så kan vi da måske hjælpe hinanden lidt ?

Jeg sagde til ham at jeg ikke følte han satte pris på mig mere og jeg undrede mig over hvorfor han aldrig var sammen med os og aldrig tog os med ud og opleve Noget og det kunne ikke sige noget til og så gav jeg ham et ultimatum om hvor vidt han ville være mere sammen med os eller han ikke ville være sammen mere og han valgte vi ikke skulle være sammen mere det er aldrig forsent at gå fra en man ikke fungere sammen med du ville ærge dig gul og grøn hvis du ikke gik fra ham når der er gået 30år syntes da det lyder hyggeligt det kunne da være en mulighed

Anmeld Citér

1. april 2015

Catho

Anonym skriver:

Jeg sagde til ham at jeg ikke følte han satte pris på mig mere og jeg undrede mig over hvorfor han aldrig var sammen med os og aldrig tog os med ud og opleve Noget og det kunne ikke sige noget til og så gav jeg ham et ultimatum om hvor vidt han ville være mere sammen med os eller han ikke ville være sammen mere og han valgte vi ikke skulle være sammen mere det er aldrig forsent at gå fra en man ikke fungere sammen med du ville ærge dig gul og grøn hvis du ikke gik fra ham når der er gået 30år syntes da det lyder hyggeligt det kunne da være en mulighed

Det jo også det.. det værste er da det om det nu går ud over lillefisen hvis man bliver sammen. ønsker jo kun det bedste for mig selv og mit barn du er velkommen til at skrive i hvert fald

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.