Anonym skriver:
Jeg er 21år han er 24år vi han han har vi har også vennepar med børn jeg er altid samme med min søn så er ikke rigtig ude
Helt ærligt så synes jeg det lyder som om, at han ikke har forstået hvad det vil sige at være far, kæreste eller familie.
Nu kender jeg jo ikke jeres historik men jeg synes du er alt for ung til at stå med hele ansvaret og til ikke at have et socialt liv på trods af at du er ble et mor. Du må da også have nogle veninder som du savner at se, nogle fritidsinteresser som du ikke længere dyrker osv? Jeg ved godt, at man ikke kan det hele på samme måde som før men det virker som om, at du er gået i stå mens din kæreste fortsætter som han plejer. Måske gør han det ikke for at være ond, men simpelthen fordi han ikke er moden nok til at se hvor forkert det er - og fordi du "lader" ham slippe afsted med det.
Mit bedste råd er, at du skal beslutte dig for hvor din grænse går samt hvad du vil finde dig i, og så tage en snak med ham om det. Han synes nok ikke det er det fedeste at du pludselig stiller krav, men det skal ikke forhindre i at gøre det. Hvis ikke du afstemmer med ham er det pludselig sådan resten af jeres liv skal se ud - og du skal altså ikke bruge resten af dit liv på at varte ham op, vaske hans tøj, gøre rent, lave mad osv. Du er IKKE hans mor og børn og husholdning er en fælles opgave.
Og så lige et enkelt spørgsmål mere - hvor er jeres forældre i det her?
Anmeld
Citér