Anonym skriver:
Jeg trænede meget den gang hvilket jeg ik gør mere og så jeg flytte til ham hvilket er et styk væk fra mine venner så dem ser jeg ikke og høre aldrig frs dem mere så har ikke så mange venner mere
Jeg synes virkelig du skal overveje om du er på rette spor i livet med den her fyr. Det er ikke fordi du nødvendigvis skal gå fra ham, men hvis ikke du får sat foden ned nu, så kommer resten af dit liv til at se sådan ud.
hvorfor har dine forældre det stramt med ham? Jeg synes du skal tage en snak med dem om det hele - hvis nu det går galt har du brug for nogen som har været med undervejs. Og Selvom forældre kan virke trælse (og give de råd man ikke vil høre) så gør de det jo fordi de holder af dig. Jeg er sikker på, at de vil støtte dig uanset hvad, hvis du blot fortæller dem, at du ikke har brug for formaninger men kun deres støtte og nogen at dele det her med.
Mht veninder så er det lige så hårdt arbejde som at pleje et forhold. Nogle gange sker der det, at man selv synes veninderne burde tage kontakt og de sidder i den anden ende og tænker det samme. En af jer er nødt til at starte. Hvis jeg var dig ville jeg række hånden ud til en eller to og se om I ikke kunne komme tættere på hinanden igen. Du er ung har brug for at have et liv der også omhandler andre ting end jeres børn.
Hvis ikke du får nogle andre mennesker ind i dit liv ender du med at være total afhængig af din kæreste og så er du lige som låst fast. Sørg for at udvide dit netværk - måske der er andre i dit område der er i samme situation, som du kan mødes med? Hvad med mødregruppe?
Jeg håber for dig, at du åbner øjnene og tager styringen i dit liv. Du har ansvaret for din egen glæde og jeg er sikker på, at dit indre kompas nok skal fortælle dig om du er på rette spor
Anmeld
Citér