Hvor er forskellen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2015

April-baby

Frk.S skriver:

Altså ved min første satte hovedet sig ikke helt fast før jeg rent faktisk fik veer.

Jeg har da også hørt om mange, hvor hovedet sætter sig fast MANGE uger før termin.... og som stadig er gået tiden ud.

Ja, her satte hovedet sig så først fast i uge 36+3/4 stykker, men håber og tror jeg enden føder inden termin eller kun går nogle dage over tid (: så de sidste to uger må gerne gå bare lidt hurtigt nu (: 

min Jordemoder sagde os i Torsdags og når hovedet står fast er det meget normalt at føde tre til fire uger efter hovedet stod fast, så det er spændende at se hvornår det bliver (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
April-baby skriver:

Ja okay, men tænker os bare man kan jo os gå i fødsel hvis hun ikke stod fast. Men han vil bare ikke ha jeg tager med ud og kigger nu hvor hun sidder fast.

altså, min datter stod fast fra ca. 30+0, men når jeg kom til kontrol 36+0 stod hun ikke fast så jeg fik at vide at jeg skulle ligge mig ned hvis vandet gik... da jeg så var til jordemor 40+0 stod hun igen fast... alligevel kom hun først 41+2...

Anmeld Citér

22. marts 2015

Chellie

Altså, kunne man ikke være lidt fræk, og sige at hvis han er SÅ bange for, at du får i fødsel, så må han også hellere selv blive hjemme hos dig? 

En fødsel tager jo (som regel) lang tid ... I skal såmen nok nå på hospitalet i fin tid, selvom vandet skulle gå mens I er til en fodboldkamp.. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

April-baby

Chellie skriver:

Altså, kunne man ikke være lidt fræk, og sige at hvis han er SÅ bange for, at du får i fødsel, så må han også hellere selv blive hjemme hos dig? 

En fødsel tager jo (som regel) lang tid ... I skal såmen nok nå på hospitalet i fin tid, selvom vandet skulle gå mens I er til en fodboldkamp.. 

Haha ja . Måske det bare er en " fin " undskyldning for ik at være sammen mig..

ja, slimproppen skal os lige gå først. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Chellie

April-baby skriver:

Haha ja . Måske det bare er en " fin " undskyldning for ik at være sammen mig..

ja, slimproppen skal os lige gå først. 

Altså, hvis det er fordi, han trænger til en "fridag" er det jo en ærlig sag ... Hvis han altså bare lige kunne være ærlig om det, ing'? 

Anmeld Citér

22. marts 2015

April-baby

Chellie skriver:

Altså, hvis det er fordi, han trænger til en "fridag" er det jo en ærlig sag ... Hvis han altså bare lige kunne være ærlig om det, ing'? 

Præcis, måske han tænker jeg bliver sur .

Anmeld Citér

22. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du behøver ikke bare sidde derhjemme. 

Det gad jeg godt nok ikke. 

Hvis han trænger til at være alene, burde han være ærlig og sige det. 

Måske trænger han til alene tid inden baby kommer? Det gjorde min mand og fair nok for det  

Sarah sad aldrig fast og jeg fødte 1 dag før termin.... 

ingenting er jo sikkert mht fødsel. Man ved jo ikke hvordan det kommer til at foregå eller hvornår. Jeg synes selv det var frusterende. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

April-baby

Saphiira skriver:

Du behøver ikke bare sidde derhjemme. 

Det gad jeg godt nok ikke. 

Hvis han trænger til at være alene, burde han være ærlig og sige det. 

Måske trænger han til alene tid inden baby kommer? Det gjorde min mand og fair nok for det  

Sarah sad aldrig fast og jeg fødte 1 dag før termin.... 

ingenting er jo sikkert mht fødsel. Man ved jo ikke hvordan det kommer til at foregå eller hvornår. Jeg synes selv det var frusterende. 

Synes det er lidt underligt hvis han trænger til en " fridag " da jeg tog hjem til min mor i Mandags kl 15:30 og kom hjem i Fredags kl 16:00 og han vil ik ha mig med til fodbold igår, og Fredag var vi sammen i to/tre timer så skulle han på arbejde " arbejder om natten ". Så han har været selv i godt og vel 5 dage

Nej præcis det er så frusterende! (:

Anmeld Citér

22. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
April-baby skriver:

Synes det er lidt underligt hvis han trænger til en " fridag " da jeg tog hjem til min mor i Mandags kl 15:30 og kom hjem i Fredags kl 16:00 og han vil ik ha mig med til fodbold igår, og Fredag var vi sammen i to/tre timer så skulle han på arbejde " arbejder om natten ". Så han har været selv i godt og vel 5 dage

Nej præcis det er så frusterende! (:

Ja, så ved jeg ikke :p 

det kan også bare være han er bange for du går i fødsel andre steder end derhjemme? 

Anmeld Citér

22. marts 2015

jenny4

Måske du skulle tage en snak med ham i stedet for at vi alle sammen gætter på hvad hans bevæggrunde er..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.