April-baby skriver:
Det er jo det, man ved aldrig hvornår jeg går i fødsel. Os må det være dejligt for ham at jeg er der, for når jeg så skriver eller ringer kan han hverken tage mobilen eller svare for han spiller jo.
Men han behøver heller ikke komme med det samme. Tænker du er førstegangsfødende og der er størst sandsynlighed for der så går en rum tid med veer før du overhovedet er i aktiv fødsel (4 cm åben) og derefter også en rum tid før baby overhovedet får hovedet til at titte frem.
Der er størst sandsynlighed for han kan spille en fodboldkamp færdig, nå i bad osv. Før du overhovedet har brug for at blive tjekket hos jordemoder. Selv hvis vandet går og hovedet står fast vil de bede dig om at vente med at komme. Med min nummer to gik vandet, hun stod ikke helt fast. Havde ingen veer, så de ønskede først at se mig 4 timer efter for der vidste de, at de ikke havde travlt.
Kan godt selv huske mine tanker før fødslen med den første, tænkt hvis han ikke hørte telefonen, tænk om... Men jeg skulle blive klogere og ved nu en fødsel tager tid (endda selvom mine sidste har været meget hurtige) og de kære mænd når 99% af gangene hjem i meget god tid.
så hvorvidt du skal med til fodbold, skal ikke handle om fødsel om graviditet men ønsker om at være sammen eller ej
Anmeld
Citér