Gravid på p-piller? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Har du skiftet mærke på din p-piller for nyligt, dit lyder lidt som mit

ADVARSEL - Ikke så lækre detaljer neden for:

Jeg slutter p-pakke tirsdag morgen og plejede at få min mens nærmest som en styrtblødning torsdag-fredag og vare til omkring onsdag-torsdag ugen efter, her de sidst 3-6 måneder har mens rykket sig til først at komme søndag aften - tirsdag morgen, starte som pletblødning med klar tyk sejt slim, ikke særlig meget blod under hele mens ift. hvad det plejede og slutte næsten altid af med noget tjæreligne sort/meget mørkerødt snask inden det stopper og jeg starter ny pakke om onsdagen. Min læge siger det bare er min cyklus der har ændret sig og at h*n ikke vil undersøge det vis jeg ikke har en positiv g-test. Har altså haft samme faste cyklus i næsten 4 år inden det her sker

Nej. Det Ca.  5-6 måneder siden  

Det lyder godt nok underligt. Min mens ændrede sig også til sidste da jeg var på p piller inden graviditet.  Men der er kommet styr på det nu. Hverfald hvis det starter søndag næste gang  

Håber du får styr på dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Lige en opdatering.  

Det kom rigtig igang tirsdag og var der for fuld skrue til torsdag. Det er dejlig man nu er sikker på at der intet er  

Tak for krusede fingre. 

Godt at høre 

Det er dejligt med lidt vished!

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Godt at høre 

Det er dejligt med lidt vished!

Ja bestemt.  Syntes godt nok det var nogle lange dage

Anmeld Citér

7. december 2016

Kvindeklog1

Hej! 

Man kan sagtens være uheldig at blive gravid, hvis man i sin p-pilleperiode glemmer at tage nogle af sine p-piller. Helt generelt gælder det, at man skal skynde sig at tage sin glemt pille med det samme. Hvis der er gået under12 timer, er man stadig beskyttet imod graviditet, men hvis der er gået mere end 12 timer, bør du anvende anden form for prævention som f.eks. kondom de næste 7 dage. Så det kommer meget an på, hvornår du har taget dine glemte p-piller. Samtidig kan det også være meget afhængigt af, hvornår i p-pilleperioden du har glemt det, da man er mere "modtagelig" for graviditet i nogle af ugerne end andre. Jeg har fundet denne artikel, som guider en godt til, hvad man skal gøre i de forskellige situationer: 

https://www.practio.dk/artikler/glemt-p-pille

Jeg håber, at det er til en stor hjælp! 

Vh 

Anmeld Citér

7. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kvindeklog1 skriver:

Hej! 

Man kan sagtens være uheldig at blive gravid, hvis man i sin p-pilleperiode glemmer at tage nogle af sine p-piller. Helt generelt gælder det, at man skal skynde sig at tage sin glemt pille med det samme. Hvis der er gået under12 timer, er man stadig beskyttet imod graviditet, men hvis der er gået mere end 12 timer, bør du anvende anden form for prævention som f.eks. kondom de næste 7 dage. Så det kommer meget an på, hvornår du har taget dine glemte p-piller. Samtidig kan det også være meget afhængigt af, hvornår i p-pilleperioden du har glemt det, da man er mere "modtagelig" for graviditet i nogle af ugerne end andre. Jeg har fundet denne artikel, som guider en godt til, hvad man skal gøre i de forskellige situationer: 

https://www.practio.dk/artikler/glemt-p-pille

Jeg håber, at det er til en stor hjælp! 

Vh 

Tråden er over et år gammel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.