Anonym skriver:
Nej det oss det. Det virkelig træls :/
Der er fortsat intet i bindet. Men her til morgen var der mere på papiret. Måske det går igang.
Skal starte p-piller torsdag. Men hvis ikke der kommer mens er jeg lidt i tvivl. :/ ved ikke om jeg bør teste i morgen og hvis den er negativ så kontakte lægen eller?! :/
Vi har prøvet sex. Det plejer også at sætte gang i tingene her. Men det har ikke hjulpet.
Det skal jeg nok. Tak 
Har du skiftet mærke på din p-piller for nyligt, dit lyder lidt som mit
ADVARSEL - Ikke så lækre detaljer neden for:
Jeg slutter p-pakke tirsdag morgen og plejede at få min mens nærmest som en styrtblødning torsdag-fredag og vare til omkring onsdag-torsdag ugen efter, her de sidst 3-6 måneder har mens rykket sig til først at komme søndag aften - tirsdag morgen, starte som pletblødning med klar tyk sejt slim, ikke særlig meget blod under hele mens ift. hvad det plejede og slutte næsten altid af med noget tjæreligne sort/meget mørkerødt snask inden det stopper og jeg starter ny pakke om onsdagen. Min læge siger det bare er min cyklus der har ændret sig og at h*n ikke vil undersøge det vis jeg ikke har en positiv g-test. Har altså haft samme faste cyklus i næsten 4 år inden det her sker
Anmeld
Citér