Gravid på p-piller? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Hmm. Det er fortsat kun meget meget lidt og meget mørkerødt. Der kommer intet i bindet. :/ syntes ikke det tegner alt for godt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det er meget positivt! - Jeg er alene med min datter (på trods af at jeg er kærester med hendes far) og jeg har ikke lyst til at stå alene med 2 små børn!

Og ja, det er bare SÅ træls med alt det bøvl! Hvis da bare den skide mens kunne være regelmæssig og komme som den plejer på slaget

Okay. Ja så kan jeg godt følge dig.  Har skrevet en opdate ovenfor. 

Men som skrevet så er mens stadig ikke rigtig igang. Der kommer intet I bindet og det meget mørkerødt.  :/ det tegner ikke godt.    Håber det kommer inden torsdag.  

Nej som skrevet tidligere så er vores børn lige gamle og jeg håber virkelig ikke der er endnu en på vej  :/ 

Ja Hehe. Det ville være skønt.  Ellers skulle den kun være der når der er brug for den. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Dobbelt

Anmeld Citér

23. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Okay. Ja så kan jeg godt følge dig.  Har skrevet en opdate ovenfor. 

Men som skrevet så er mens stadig ikke rigtig igang. Der kommer intet I bindet og det meget mørkerødt.  :/ det tegner ikke godt.    Håber det kommer inden torsdag.  

Nej som skrevet tidligere så er vores børn lige gamle og jeg håber virkelig ikke der er endnu en på vej  :/ 

Ja Hehe. Det ville være skønt.  Ellers skulle den kun være der når der er brug for den. 

Det er bare ikke fedt når man ikke ved om man er købt eller solgt!

Har du mulighed for sex? - Det plejer at sætte skub i sagerne her, og det var også det der virkede denne gang

Ellers er der ikke andet at gøre end at se tiden an og teste igen senere på ugen.

Du må endelig huske at opdaterer!

for at der ikke er noget 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det er bare ikke fedt når man ikke ved om man er købt eller solgt!

Har du mulighed for sex? - Det plejer at sætte skub i sagerne her, og det var også det der virkede denne gang

Ellers er der ikke andet at gøre end at se tiden an og teste igen senere på ugen.

Du må endelig huske at opdaterer!

for at der ikke er noget 

Nej det oss det. Det virkelig træls :/ 

Der er fortsat intet i bindet. Men her til morgen var der mere på papiret.  Måske det går igang. 

Skal starte p-piller torsdag. Men hvis ikke der kommer mens er jeg lidt i tvivl. :/ ved ikke om jeg bør teste i morgen og hvis den er negativ så kontakte lægen eller?! :/ 

Vi har prøvet sex. Det plejer også at sætte gang i tingene her. Men det har ikke hjulpet. 

Det skal jeg nok. Tak 

Anmeld Citér

24. marts 2015

MamaGulloev

Anonym skriver:

Der er fortsat intet i bindet. Men her til morgen var der mere på papiret.  Måske det går igang. 

Skal starte p-piller torsdag. Men hvis ikke der kommer mens er jeg lidt i tvivl. :/ ved ikke om jeg bør teste i morgen og hvis den er negativ så kontakte lægen eller?! :/ 

Vi har prøvet sex. Det plejer også at sætte gang i tingene her. Men det har ikke hjulpet. 

Det skal jeg nok. Tak 

Jeg tror at jeg ville teste imorgen tidlig og ellers ja, ringe til lægen og lige høre hvordan jeg skulle forholde mig. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg tror at jeg ville teste imorgen tidlig og ellers ja, ringe til lægen og lige høre hvordan jeg skulle forholde mig. 

Ville du teste selvom det virker som om det går i gang? 

Anmeld Citér

24. marts 2015

MamaGulloev

Anonym skriver:

Ville du teste selvom det virker som om det går i gang? 

Hvis ikke der kommer rigtig gang i det i løbet af dagen, så ja. Nu ved jeg ikke hvor meget du er vant til at bløde, men jeg bløder rigtig meget og længe så jeg ville være bekymret ved sådan noget småtterier og pletblødning.

Anmeld Citér

24. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Det skal jeg nok. Tak 

Har du skiftet mærke på din p-piller for nyligt, dit lyder lidt som mit

ADVARSEL - Ikke så lækre detaljer neden for:

Jeg slutter p-pakke tirsdag morgen og plejede at få min mens nærmest som en styrtblødning torsdag-fredag og vare til omkring onsdag-torsdag ugen efter, her de sidst 3-6 måneder har mens rykket sig til først at komme søndag aften - tirsdag morgen, starte som pletblødning med klar tyk sejt slim, ikke særlig meget blod under hele mens ift. hvad det plejede og slutte næsten altid af med noget tjæreligne sort/meget mørkerødt snask inden det stopper og jeg starter ny pakke om onsdagen. Min læge siger det bare er min cyklus der har ændret sig og at h*n ikke vil undersøge det vis jeg ikke har en positiv g-test. Har altså haft samme faste cyklus i næsten 4 år inden det her sker

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Hvis ikke der kommer rigtig gang i det i løbet af dagen, så ja. Nu ved jeg ikke hvor meget du er vant til at bløde, men jeg bløder rigtig meget og længe så jeg ville være bekymret ved sådan noget småtterier og pletblødning.

Lige en opdatering.  

Det kom rigtig igang tirsdag og var der for fuld skrue til torsdag. Det er dejlig man nu er sikker på at der intet er  

Tak for krusede fingre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.