Gravid på p-piller? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.679 visninger
34 svar
6 synes godt om
20. marts 2015

Anonym trådstarter

Godmorgen i dejlige babybrugere

Det er ikke fordi, at vi prøver at opnå en graviditet,  men har glemt to p-piller i en periode.

En 4 dage efter opstart  dvs. uge 1. Og en præcis en uge efter igen dvs. uge 2. Jeg tog ikke den glemte pille i uge 1, men det gjorde jeg i uge 2. 

En uge før og efter første glemte p-pille havde vi ubeskyttet sex. Men det havde vi ikke efter anden glemte pille. 

Her igår og i nat havde jeg nøjagtig samme følelse som ved mit første barn :/ 

Er meget nervøs for en evt. graviditet  

Er der nogen, der har prøvet noget lignende og opnået graviditet eller Ikke? 

Er der nogen der ved, hvornår jeg kan teste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Godmorgen i dejlige babybrugere

Det er ikke fordi, at vi prøver at opnå en graviditet,  men har glemt to p-piller i en periode.

En 4 dage efter opstart  dvs. uge 1. Og en præcis en uge efter igen dvs. uge 2. Jeg tog ikke den glemte pille i uge 1, men det gjorde jeg i uge 2. 

En uge før og efter første glemte p-pille havde vi ubeskyttet sex. Men det havde vi ikke efter anden glemte pille. 

Her igår og i nat havde jeg nøjagtig samme følelse som ved mit første barn :/ 

Er meget nervøs for en evt. graviditet  

Er der nogen, der har prøvet noget lignende og opnået graviditet eller Ikke? 

Er der nogen der ved, hvornår jeg kan teste? 

Det er muligt at du er blevet gravid. - Ved glemt pille skal man bruge kondom i en uge (altså 7 dage). Du skal teste hvis din mens ikke kommer som den plejer.

Jeg har ikke prøvet helt det samme, men jeg blev gravid selvom jeg tog pillerne fuldstændig korrekt.

Anmeld Citér

20. marts 2015

lineog4

Jeg har to børn lavet på p-piller  Jeg glemte også et par piller, men spiste dem efterfølgende, men det åbenbart nok. 

Jeg opdagede det ved jeg ikke fik mens som jeg skulle, og ja så måtte jeg jo test før jeg begyndte på en ny pakke.

Anmeld Citér

20. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det er muligt at du er blevet gravid. - Ved glemt pille skal man bruge kondom i en uge (altså 7 dage). Du skal teste hvis din mens ikke kommer som den plejer.

Jeg har ikke prøvet helt det samme, men jeg blev gravid selvom jeg tog pillerne fuldstændig korrekt.

Det er også det. Var dog ikke klar over at man skulle spise begge, hvis man kom i tanke om det. Det skulle man ikke med mine sidste  

Puha. Ville du teste selvom mens kom? 

Har humørsvingninger,  kvalme når jeg ikke får spist og en følelse af der er noget i underlivet der ikke plejer at være der :/ 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg har to børn lavet på p-piller  Jeg glemte også et par piller, men spiste dem efterfølgende, men det åbenbart nok. 

Jeg opdagede det ved jeg ikke fik mens som jeg skulle, og ja så måtte jeg jo test før jeg begyndte på en ny pakke.

Tænker bare chancen ikke burde være så stor eftersom det uge et og to. Præcis med en uges mellemrum :/ 

har kvalme hvis ikke jeg spiser. Humørsvingninger.  Og en følelse af der er noget i underlivet som ikke plejer at være der. Præcis som ved mit første barn. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Anonym trådstarter

Slet ikke flere der har oplevet noget lignende eller noget? :/ 

Anmeld Citér

20. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det er også det. Var dog ikke klar over at man skulle spise begge, hvis man kom i tanke om det. Det skulle man ikke med mine sidste  

Puha. Ville du teste selvom mens kom? 

Har humørsvingninger,  kvalme når jeg ikke får spist og en følelse af der er noget i underlivet der ikke plejer at være der :/ 

Umiddelbart ville jeg nok stole på at hvis mens kommer så er man ikke gravid. Bliver dine symptomer ved selvom du har mens så ville jeg nok tage en test en af de sidste dage.

Når det er sagt så vil jeg også lige nævne at jeg her forleden troede jeg var blevet gravid fordi det er længe siden jeg har haft mens (min cyklus er meget uregelmæssig efter fødsel) og jeg lige pludselig fik rigtig meget kvalme og blev meget mere sensitiv ifht køresyge ligesom da jeg gravid. Det vidste sig så bare at være starten af en rigtig slem forkølelse

Anmeld Citér

20. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Umiddelbart ville jeg nok stole på at hvis mens kommer så er man ikke gravid. Bliver dine symptomer ved selvom du har mens så ville jeg nok tage en test en af de sidste dage.

Når det er sagt så vil jeg også lige nævne at jeg her forleden troede jeg var blevet gravid fordi det er længe siden jeg har haft mens (min cyklus er meget uregelmæssig efter fødsel) og jeg lige pludselig fik rigtig meget kvalme og blev meget mere sensitiv ifht køresyge ligesom da jeg gravid. Det vidste sig så bare at være starten af en rigtig slem forkølelse

Okay  

Det nu også mest fornemmelsen i underlivet der gør mig Nervøs. Det føltes som noget der ikke plejer at være der. Og det stikker og nive.  :/ 

bliv nu bare søndag. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mettefpigen

Det er muligt at du er blevet gravid... jeg blev gravid efter at have misset et par piller i en måned og havde sex en gang.... ��

Anmeld Citér

22. marts 2015

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens :/ det plejer altid at være der når jeg står op søndag morgen  :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.