dårlig form !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2015

Tranebaer

Synes du skal prøve at cykle frem for crosstrainer, da cyklen skåner knæene

Enten i fitness, men du kan også investere i en motionscykel til at have stående hjemme. Man kan finde dem billigt på den blå avis. På den måde kan du holde flere pauser, f.eks. cykle fem minutter og så holde pause, og så cykle igen. Eller bare fordelt på hele dagen. Derudover kan man stille den foran fjernsynet, DET hjælper mig! Så "glemmer" man hvor hårdt det er, og kan klare mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Synes du skal prøve at cykle frem for crosstrainer, da cyklen skåner knæene

Enten i fitness, men du kan også investere i en motionscykel til at have stående hjemme. Man kan finde dem billigt på den blå avis. På den måde kan du holde flere pauser, f.eks. cykle fem minutter og så holde pause, og så cykle igen. Eller bare fordelt på hele dagen. Derudover kan man stille den foran fjernsynet, DET hjælper mig! Så "glemmer" man hvor hårdt det er, og kan klare mere. 

jeg kan ikke passe cyklerne i fitness de kan ikke indstilles langt nok ned jeg er kun 150 høj jeg kan heller ikke nå de der arme på crosstrainer så holder altid på den der midter dims.. jeg er for bette så motions cykler duer ikke 

Anmeld

19. marts 2015

Tranebaer

Anonym skriver:

jeg kan ikke passe cyklerne i fitness de kan ikke indstilles langt nok ned jeg er kun 150 høj jeg kan heller ikke nå de der arme på crosstrainer så holder altid på den der midter dims.. jeg er for bette så motions cykler duer ikke 

Årh hvor ærgerligt! 

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Årh hvor ærgerligt! 

ja og flovt  føler mig lille og doven haha og i sindsyg dårlig form 

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

min kæreste siger så nu kan det skyldes at jeg har lav blodtryk at min puls stiger så drastisk og gør mig så forpusted og svimmel så hurtig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.