Anonym skriver:
jeg vælger ano da jeg ikke synes jeg vil kunne genkendes på dette..
men sagen er den jeg har igennem 2 år været meget syg ..
,med meget sengeliggene
så det resulteret i min form er noget værre rod!! begyndte i lørsdags i fitness og kan ikke engang klare 5 min på en crosstrainer uden af være ved at besvime min puls ryger straks op på 160-185 uden belasning niveu 1 !! jeg bliver så dårlig jeg må stå af igen.. hvordan hulen skal jeg nogensinde komme i form når min form er så elendig jeg ikke engang kan træne 10 min!! 
jeg er så ked af det for virkelig pinligt at gå hjem så hurtig.. og da det er selvbetjning så er der ingen at få gode råd af så håber der måske er nogle der kan sige mig hvad jeg kan gøre bedre.. mine knæ går helt amok har nemlig dårlige knæ og kan mærke musklerne rundt om slet slet ikke er glade for træning da de jo er dovne af gode grunde.. men er det normalt i dårlig form at ens puls flyver så hurtig op?
Et fitnesscenter er ikke godt at starte med, hvis man har holdt pause i 2år.
Gåture, og hurtigere, små løbe og så til sidst løbe.
Har du hund eller børn, så tag dem ud på en gåtur. Samme med en kæreste..
Tag det stille og roligt, dine muskler er meget svage efter den lange pause, de kan slet ikke tåle det hårde arbejde, det er de ikke klar til, det er for hårdt. Du vil ødelægge dig selv, hvis du presser dig selv for hårdt,
Så drop fitness for nu.
Anmeld