dårlig form !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har dårlig knæ og jeg står på rulleskøjter side by side og det træner musklerne rundt om knæetret godt op og det er blevet mit et og alt jeg regner med at skal køre marton i år.

Måske du kan starte med at gå en god tur 3 gange om uden og når du føler dig klar til det kan du jo gå noget mere til og så gøre turen længere.

jeg har aldrig kunne stå på rulleskøjter og gå ture mærker jeg ikke noget som er hårdt det kun når jeg prøver at træne at mine muskler og puls skaber sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Moar2011

Anonym skriver:

jeg vælger ano da jeg ikke synes jeg vil kunne genkendes på dette.. 

men sagen er den jeg har igennem 2 år været meget syg ..

,med meget sengeliggene 

så det resulteret i min form er noget værre rod!! begyndte i lørsdags i fitness og kan ikke engang klare 5 min på en crosstrainer uden af være ved at besvime min puls ryger straks op på 160-185 uden belasning niveu 1 !! jeg bliver så dårlig jeg må stå af igen.. hvordan hulen skal jeg nogensinde komme i form når min form er så elendig jeg ikke engang kan træne 10 min!! jeg er så ked af det for virkelig pinligt at gå hjem så  hurtig.. og da det er selvbetjning så er der ingen at få gode råd af så håber der måske er nogle der kan sige mig hvad jeg kan gøre bedre.. mine knæ går helt amok har nemlig dårlige knæ og kan mærke musklerne rundt om slet slet ikke er glade for træning da de jo er dovne af gode grunde.. men er det normalt i dårlig form at ens puls flyver så hurtig op?

Jeg vil starte med nogen gode lange raske gåture , så kroppen KAB få følesen af at være igang igen.. 

Derefter arbejde mig op til at ska i fitness.. 

Held og lykke med det, det ska nok komme din form 

Anmeld

18. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

jeg har aldrig kunne stå på rulleskøjter og gå ture mærker jeg ikke noget som er hårdt det kun når jeg prøver at træne at mine muskler og puls skaber sig 

Op og ned af bakker, ikke stille gå, men lidt halvløben, så dine muskler kan mærke at de bevæger sig.

Du kunne jo så måske prøve at lære at stå på rulleskøjter.

Anmeld

18. marts 2015

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Hvis du går mere til vil din puls også komme op tro mig. 

Anmeld

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvis du går mere til vil din puls også komme op tro mig. 

vi har altid fået afvide vi spurter når vi går vi har ingen bil så vi går altid når vi skal noget 

Anmeld

18. marts 2015

Stimap

Anonym skriver:

vi har altid fået afvide vi spurter når vi går vi har ingen bil så vi går altid når vi skal noget 

Så prøv at sætte tempoet yderligere op, så du kan mærke pulsen kommer op - uden at du bliver dårlig ... :-)

Find evt videoer på nettet med nemme øvelser du kan lave derhjemme... Der er masser af muligheder, men start ud stille og roligt så din krop ikke bliver presset og overbelastet... :-) 

Cykle ville også være en god idé, evt på en motionscykel i fitness centeret, hvis du ikke har en derhjemme... 

Anmeld

18. marts 2015

stinemavepine

Stemmer også for at du skal starte med at gå - eller cykle. Det kan sagtens være i fitnesscentret! Det fungerer også rigtig godt at gå på løbebåndet fx med stigning på. Sæt farten lidt op og gå lange skridt, så giver det ekstra i benene i fht bare at gå normalt 

Anmeld

18. marts 2015

tweety2060

Flot du er kommet igang :-D

Og husk 5 min er bedre end 3 og 10 min er bedre end 5. Det er en sejr pt. 

Fitness uden rådgivning er muligvis ikke vejen frem. .. tænker skade på dig selv. Håber dog du finder noget du kan klare og finder tilfredsstillelse ved

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

tog cyklen på arbejde idag dog er der kun omkring 1 km og kan sige jer jeg troede seriøst ikke jeg ville klare det mit hjerte hamret total hurtig blev så forpusted og mine knæ muskler var så smadret at jeg ikke kunne gå normalt i 10 min.. så det kan godt være der ikke er langt men pyha hvor var det hårdt!!! men gør det igen imorgen.. folk siger godt nok at cykling ikke er hårdt men det Synes jeg det er  håber godt nok mine knæe og min puls vil blive bedre hurtig for det er faktisk ubehageligt at blive så forpusted og se sorte pletter.. 

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Flot du er kommet igang :-D

Og husk 5 min er bedre end 3 og 10 min er bedre end 5. Det er en sejr pt. 

Fitness uden rådgivning er muligvis ikke vejen frem. .. tænker skade på dig selv. Håber dog du finder noget du kan klare og finder tilfredsstillelse ved

tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.