5 forsøg i morgen.Tråd til jer, med MANGE forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2015

Mille:)

Vi var igennem 8 IUI, dog uden held, og er nu igang med IVF...

fingre for det snart lykkedes jer, ved hvor opslidende det er....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

(august)

Os&lilledig skriver:

Vi ville for alt i verden ønske at vi kunne hjemme og øge chancen hjemmw. Men det er desværre slet ikk en mulighed. Vi har det ene skud, den ene dag  

Det foregår jo ikke anderledes med ICSI. Det er jo også kun den sæd som er tilgængelig på dagen som bruges. 

Jeg ville bare sige intet er umuligt. Vi havde af Riget fået 2% chance i en 10 årig periode til at blive gravide uden hjælp. Og vi har bevist dem at vi kunne få 2 efterfølgende på 2,5 år. 

Krydser og held og lykke idag

Anmeld Citér

19. marts 2015

Os&lilledig

(august) skriver:

Det foregår jo ikke anderledes med ICSI. Det er jo også kun den sæd som er tilgængelig på dagen som bruges. 

Jeg ville bare sige intet er umuligt. Vi havde af Riget fået 2% chance i en 10 årig periode til at blive gravide uden hjælp. Og vi har bevist dem at vi kunne få 2 efterfølgende på 2,5 år. 

Krydser og held og lykke idag

Men vi er to piger, Så det er fysisk umuligt 

Anmeld Citér

20. marts 2015

(august)

Os&lilledig skriver:

Men vi er to piger, Så det er fysisk umuligt 

Nåå det havde jeg ikke lige spottet ��

håber det hele er gået godt. 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Os&lilledig

(august) skriver:

Nåå det havde jeg ikke lige spottet ��

håber det hele er gået godt. 

Nej det kunne du da eller ikke vide  

Havde en kæmpe Folikkel på 26,6 mm, hvor ægløsning var tæt på og 15 millioner sædceller. Så vi krydser alt hvad hvad vi kan

Anmeld Citér

21. marts 2015

Os&lilledig

nanan78 skriver:

Jeg var igennem 7 iui, med en enkelt graviditet der endte i MA. Herefter ivf, hvor det lykkedes i tredje forsøg. Men lige nu sidder der en meget sød lille pige og vælter duplo ud på gulvet ved siden af mig. Hold ud- det er det hele værd. Og selvom det er utrolig svært, så prøv at nyde voksenlivet uden børn, for lige pludselig er det slut 

Solstråle historie.. Glæder mig sådan, til at det forhåbentlig bliver min tur. Hvor er det dejligt at høre andre have haft svært ved det, og at de holdte fast og forsatte. 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Os&lilledig

Har samtlige mens symptomer nu, 1 uge efter inseminering. Så det bliver desværre et 6 forsøg. Samtalen hos Holbæk gik rigtig godt! De ville sgu godt hjælpe os, trods mit bmi. så

vi prøver et IUI-D forsøg mere og så springer vi i IVF så det hele gik super godt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.