5 forsøg i morgen.Tråd til jer, med MANGE forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2015

Hvornårskerdet

Åh jeg kan så godt forstå din frustration 

Vi har selv været igennem 2 IUI forsøg, senest den 4/3 og har desværre fået min mens i dag. Man bliver bare SÅ skuffet og tænker at det aldrig kan lykkes! MEN.. Jeg blev faktisk naturligt gravid i december, da min ægløsning kom i weekenden og der havde klinikken lukket så jeg kunne ikke blive insemineret. 

Så vi tænkte at vi ligeså godt selv kunne prøve og jeg blev sørme gravid! Desværre fik jeg en spontant abort i uge 5, men det er dejligt at vide at det kan lade sig gøre.

Det kommer helt sikkert også til at lykkes for jer. Ved godt at det lyder "tarveligt", men jeg trøster mig med at der er nogle par der er blevet gravide, som har haft "større problemer" end min kæreste og jeg. Min kæreste har moderat nedsat sædkvalitet og jeg fejler intet.

Min kollega har fået fjernet sin ene æggeleder og haft utallige cyster. Hun er alligevel blevet gravid ved IVF og venter en dejlig dreng til juli

Så det skal nok komme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

(august)

Lykkedes i 7. ægoplægning med ICSI

Anmeld Citér

18. marts 2015

Os&lilledig

(august) skriver:

Lykkedes i 7. ægoplægning med ICSI

Waaauw.. Tillykke mange gange  

men Øj det er mange forsøg :/  

Anmeld Citér

18. marts 2015

Os&lilledig

Mus1990 skriver:

Åh jeg kan så godt forstå din frustration 

Vi har selv været igennem 2 IUI forsøg, senest den 4/3 og har desværre fået min mens i dag. Man bliver bare SÅ skuffet og tænker at det aldrig kan lykkes! MEN.. Jeg blev faktisk naturligt gravid i december, da min ægløsning kom i weekenden og der havde klinikken lukket så jeg kunne ikke blive insemineret. 

Så vi tænkte at vi ligeså godt selv kunne prøve og jeg blev sørme gravid! Desværre fik jeg en spontant abort i uge 5, men det er dejligt at vide at det kan lade sig gøre.

Det kommer helt sikkert også til at lykkes for jer. Ved godt at det lyder "tarveligt", men jeg trøster mig med at der er nogle par der er blevet gravide, som har haft "større problemer" end min kæreste og jeg. Min kæreste har moderat nedsat sædkvalitet og jeg fejler intet.

Min kollega har fået fjernet sin ene æggeleder og haft utallige cyster. Hun er alligevel blevet gravid ved IVF og venter en dejlig dreng til juli

Så det skal nok komme

Vi kan desværre ikke øge chancerne hjemme :/ vi har det et ene skud at gøre af.. 

Havde en kæmpe folikkel på 26,6 mm hvor ser snart ville være ægløsning og en slimhinde på 7,8 mm og fik 15 mio sædceller. 

Så det er jo bare det perfekte forsøg

Anmeld Citér

18. marts 2015

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg var igennem 7 iui, med en enkelt graviditet der endte i MA. Herefter ivf, hvor det lykkedes i tredje forsøg. Men lige nu sidder der en meget sød lille pige og vælter duplo ud på gulvet ved siden af mig. Hold ud- det er det hele værd. Og selvom det er utrolig svært, så prøv at nyde voksenlivet uden børn, for lige pludselig er det slut 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Lilotte87

Min datter blev lavet i 7. ICSI forsøg. 

Pisse hårdt! Mest fordi man ikke ved om det nogensinde vil lykkes.

Hun er selvfølgelig det hele værd og mere til, men husker tydeligt hvor hårdt det var. 

Rigtig meget pøj pøj  

Anmeld Citér

18. marts 2015

Os&lilledig

Lilotte87 skriver:

Min datter blev lavet i 7. ICSI forsøg. 

Pisse hårdt! Mest fordi man ikke ved om det nogensinde vil lykkes.

Hun er selvfølgelig det hele værd og mere til, men husker tydeligt hvor hårdt det var. 

Rigtig meget pøj pøj  

Det er netop det som er hårdt..!! 

Denne gang her, er alle ods rigtig gode.. Men.. Er selvfølgelig blevet syg med feber!!  Så det bliver heller ikke denne gang..!

Anmeld Citér

18. marts 2015

(august)

Os&lilledig skriver:

Waaauw.. Tillykke mange gange  

men Øj det er mange forsøg :/  

Vi havde en ægoplægning hver 2. måned og det var vildt hårdt ikke kun fysisk pga hormonerne, men også pga man tænker lykkes det nu hver gang selvom man prøver at lade være. 

En ekstra solstråle historie er at vi efterfølgende har fået to helt naturligt og det trods meget nedsat sædkvalitet med kun 2 mill brugbare pr skud ��

Anmeld Citér

18. marts 2015

Lilotte87

Det har ingen betydning for jeres chancer at du har feber 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Os&lilledig

(august) skriver:

Vi havde en ægoplægning hver 2. måned og det var vildt hårdt ikke kun fysisk pga hormonerne, men også pga man tænker lykkes det nu hver gang selvom man prøver at lade være. 

En ekstra solstråle historie er at vi efterfølgende har fået to helt naturligt og det trods meget nedsat sædkvalitet med kun 2 mill brugbare pr skud ��

Vi ville for alt i verden ønske at vi kunne hjemme og øge chancen hjemmw. Men det er desværre slet ikk en mulighed. Vi har det ene skud, den ene dag  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.