5 forsøg i morgen.Tråd til jer, med MANGE forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.475 visninger
26 svar
4 synes godt om
17. marts 2015

Os&lilledig

Åh.. I morgen 5 IUI forsøg.. Sidder med en mave fornemmelse af "hvorfor overhoved prøve.. Det lykkes jo alligevel ikke".. 

Til jer med "mange" forsøg i bagagen, hvor mange forsøg var i igennem før det lykkes..? Ved godt at 5 ikke er mange. Men det er mange i den forstand, at der 6 forsøg at tage af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Mutti2B

Jeg blev gravid i 6. forsøg, så giv ikke op. Hvorfor er der kun 6 forsøg?

Anmeld Citér

17. marts 2015

Os&lilledig

Mutti2B skriver:

Jeg blev gravid i 6. forsøg, så giv ikke op. Hvorfor er der kun 6 forsøg?

Det er det bare deres "regl" som de har valgt fordi det er det som sundheds styrrelsen anbefaler. Vi er videre henvist til offentlig klinik nu, istedet for privat klinik... Det vil de starte IVF behandling der.. 

Anmeld Citér

17. marts 2015

Mutti2B

Os&lilledig skriver:

Det er det bare deres "regl" som de har valgt fordi det er det som sundheds styrrelsen anbefaler. Vi er videre henvist til offentlig klinik nu, istedet for privat klinik... Det vil de starte IVF behandling der.. 

Men i bestemmer jo helt selv hvad i gør. IVF var aldrig på tale her. Jeg fik heller ikke hormoner eller andet. 

Anmeld Citér

17. marts 2015

Os&lilledig

Mutti2B skriver:

Men i bestemmer jo helt selv hvad i gør. IVF var aldrig på tale her. Jeg fik heller ikke hormoner eller andet. 

Jeg er snart ligeglad med hvordan det lykkes.. Bare det lykkes!! Fik fjernet en lille filur efter 3 forsøg. Hjertet stoppede med at slå.. Vil bare SÅ gerne opleve det igen 

Har et bmi på 29. Så skal tabe 10 kg, før den nye klinik vil prøve at hjælpe os. Så ville ønske det kunne lykkes inden for de to sidste forsøg. 

Anmeld Citér

17. marts 2015

Babilooo

Os&lilledig skriver:

Jeg er snart ligeglad med hvordan det lykkes.. Bare det lykkes!! Fik fjernet en lille filur efter 3 forsøg. Hjertet stoppede med at slå.. Vil bare SÅ gerne opleve det igen 

Har et bmi på 29. Så skal tabe 10 kg, før den nye klinik vil prøve at hjælpe os. Så ville ønske det kunne lykkes inden for de to sidste forsøg. 

Har du prøvet priming?

det hjalp her.

Anmeld Citér

17. marts 2015

Os&lilledig

Smølfine123 skriver:

Har du prøvet priming?

det hjalp her.

Hvad er det..?

Anmeld Citér

17. marts 2015

Babilooo

Skrab af livmoderen typisk i cyklus før ægoplægning. Det øger sandsynligheden for graviditet efter flere mislykkede ivf forsøg med op til 70 pct.

gør ikke ondt og tager 3 min.

koster ca. 4000

Anmeld Citér

17. marts 2015

Os&lilledig

Smølfine123 skriver:

Skrab af livmoderen typisk i cyklus før ægoplægning. Det øger sandsynligheden for graviditet efter flere mislykkede ivf forsøg med op til 70 pct.

gør ikke ondt og tager 3 min.

koster ca. 4000

Vi er kun i IUI behandling nu. Hormon, ægløsende sprøjte, sæd, slut..

Anmeld Citér

18. marts 2015

Babilooo

Ved ikke om de laver priming før Iui .. Du kan spørge...?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.