Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lille-fisen skriver: Hehe fedt glæder mig til jeg kan det samme - er ikke lykkedes min kæreste at mærke ham uden på maven endnu og ej eller at se spark - så det glæder jeg mig til
Hehe fedt glæder mig til jeg kan det samme - er ikke lykkedes min kæreste at mærke ham uden på maven endnu og ej eller at se spark - så det glæder jeg mig til
Det kan jeg godt forstå! jeg syntes bare det var hårdt når ALLE snakkede om de havde mærket det uden på, og havde set et spark og der sad jeg så stadig var i tvivl om det var hende! og det er fantastisk og se! tanken om der ligger sådan en lille menneske derinde og sparker ud til mor og far!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det kan jeg godt forstå! jeg syntes bare det var hårdt når ALLE snakkede om de havde mærket det uden på, og havde set et spark og der sad jeg så stadig var i tvivl om det var hende! og det er fantastisk og se! tanken om der ligger sådan en lille menneske derinde og sparker ud til mor og far!
Ja præcis - det er da den største kærlighed man kan føle til så lille et væsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128