Kan spark følels som et hjerteslag i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2015

Anonym trådstarter

Wii godt jeg ikke er den eneste der mærkede det anerleds så!
igår var der ihvertefald ingen tvivl fik sådan et puf lige ned i blæren at hele maven gav et kæmpe ryk!  AV AV! lille trold !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

lillespir26

Det er næsten helt sikkert babyen jeg mærkede vibrationer fra jeg var i uge 13 

Anmeld Citér

19. marts 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Det er næsten helt sikkert babyen jeg mærkede vibrationer fra jeg var i uge 13 

Det var også der jeg begyndte og mærke sådan nogen viberation ja! 
men efter 17-18 var det hjerteslag! men igår ingen tvivl fik en lige ned i hele blæren og maven gav et ordenligt ryk! 

Anmeld Citér

19. marts 2015

lille-fisen

Ja spark kan sagtens føles som hjerteslag/puls. Er også i uge 22 og mærker virkeligt meget til vores lille dreng. Men min livmoder ligger også højt, og derfor optimalt i forhold til meget tydelig bevægelse. Mærker puf og ind i mellem om aftenen kan jeg også ligge og mærke spark der føles som en puls. Har flere gange tænkt om det var min egen puls eller ham jeg kunne mærke 

Anmeld Citér

19. marts 2015

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Ja spark kan sagtens føles som hjerteslag/puls. Er også i uge 22 og mærker virkeligt meget til vores lille dreng. Men min livmoder ligger også højt, og derfor optimalt i forhold til meget tydelig bevægelse. Mærker puf og ind i mellem om aftenen kan jeg også ligge og mærke spark der føles som en puls. Har flere gange tænkt om det var min egen puls eller ham jeg kunne mærke 

Så mærker vi jo på samme måde !!! 

Hende Af vores er også godt aktiv tænker holder hun altid fest derinde ? :-D

Anmeld Citér

20. marts 2015

lille-fisen

Anonym skriver:

Så mærker vi jo på samme måde !!! 

Hende Af vores er også godt aktiv tænker holder hun altid fest derinde ? :-D

Hehe Ja præcis  der er virkelig også gang i den her - igår mærkede jeg ham tydeligt hele dagen på job og hele aftenen. Tror seriøst jeg har mærket ham mindst 50 gange i går 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Hehe Ja præcis  der er virkelig også gang i den her - igår mærkede jeg ham tydeligt hele dagen på job og hele aftenen. Tror seriøst jeg har mærket ham mindst 50 gange i går 

Det simpelhent lækkert! der har ikke været så meget gang i hende idag! men nu holder vi også weekend! 

Anmeld Citér

21. marts 2015

lille-fisen

Anonym skriver:

Det simpelhent lækkert! der har ikke været så meget gang i hende idag! men nu holder vi også weekend! 

Hehe det er det samme her  igår var han også mere stille - tænkte også han var gået på weekend nu . Men det er vist meget normalt kan jeg fornemme - altså en dag med vild akvititet efterfulgt af et par mere stille dage - i hvert fald for lillemanden 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Hehe det er det samme her  igår var han også mere stille - tænkte også han var gået på weekend nu . Men det er vist meget normalt kan jeg fornemme - altså en dag med vild akvititet efterfulgt af et par mere stille dage - i hvert fald for lillemanden 

Helt bestemt!!  
jeg opdagede i fredag at kunne se et spark! wooohu! det er altså vildt og i morges mærkede jeg det uden på !! meget meget meget svagt men den var go nok!!! WAAUW  

Anmeld Citér

24. marts 2015

lille-fisen

Anonym skriver:

Helt bestemt!!  
jeg opdagede i fredag at kunne se et spark! wooohu! det er altså vildt og i morges mærkede jeg det uden på !! meget meget meget svagt men den var go nok!!! WAAUW  

Hehe fedt  glæder mig til jeg kan det samme - er ikke lykkedes min kæreste at mærke ham uden på maven endnu og ej eller at se spark - så det glæder jeg mig til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.