Hvad siger i? Meget svag test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2015

JPige

sscm skriver:

Den er da blevet en del mere tydelig...

Er sikker på den er der og en digital kan ikke altid fange lige så små mængder sOm en almindelig test... Den visTe ved mig senere positiv end almindelig...

Tillykke �� 

Har en clearblue mere liggende herhjemme, kan være jeg skal tage den om et par dage hvis jeg ikke har fået mens 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

asff

JPige skriver:

Har du? 

Ja det har jeg Den skal nok være dér

Anmeld

17. marts 2015

NGV

Mine clearblue teste sagde også bare ikke gravid! Men jeg havde en svag svag streg på de billige teste fra netto (svagere end dine streger), og faktisk blev de ikke specielt tydligere for hver dag jeg testede i mit tilfælde, men jeg var gravid! Jeg er 37+0 idag:-)!

Anmeld

17. marts 2015

JPige

Anemones mor skriver:

Mine clearblue teste sagde også bare ikke gravid! Men jeg havde en svag svag streg på de billige teste fra netto (svagere end dine streger), og faktisk blev de ikke specielt tydligere for hver dag jeg testede i mit tilfælde, men jeg var gravid! Jeg er 37+0 idag:-)!

Det var da en solstråle historie! Tillykke med graviditeten! 

Anmeld

19. marts 2015

JPige

Har stadig ikke fået mens eller en positiv test... 
Testene bliver mere og mere utydelige og jeg får flere og flere smerter .. Jeg er mega forvirret.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2015

S*DD

JPige skriver:

Testene bliver mere og mere utydelige og jeg får flere og flere smerter .. Jeg er mega forvirret.. 

Jeg kan godt se en ekstra streg på den fra i går og i dag. Men ikke på den før. 

hvor langt vil du være i dag? 

Anmeld

19. marts 2015

God-mor

JPige skriver:

Jeg kan godt se en ekstra streg, men jeg tænker faktisk om det kan være en graviditet uden for livmoderen, fordi de er så svage og du skriver du får flere og flere smerter. Ville kontakte lægen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.