Hvad siger i? Meget svag test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2015

jenny4

JPige skriver:

Tak! 
Håber virkeligt at i har ret. Den er bare så svag at jeg tænker at det er en bio. Det har vi haft før nemlig. 

Min var ligesådan og nu er jeg 30+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

JPige

jenny4 skriver:

Min var ligesådan og nu er jeg 30+1

Tog du så test hver dag for at se om de blev tydeligere? Og hvor meget skete der hvis ja? 

Evt, en clearblue?

Anmeld

14. marts 2015

jenny4

JPige skriver:

Tog du så test hver dag for at se om de blev tydeligere? Og hvor meget skete der hvis ja? 

Evt, en clearblue?

Kan ikke huske hvilken test jeg brugte men de blev ved med at se ens ud tre dage i streg, så jeg gik til lægen og tog en og de var ikke i tvivl - selvom den også så sådan ud

Anmeld

14. marts 2015

JPige

jenny4 skriver:

Kan ikke huske hvilken test jeg brugte men de blev ved med at se ens ud tre dage i streg, så jeg gik til lægen og tog en og de var ikke i tvivl - selvom den også så sådan ud

Okay det var da pudsigt. 
Det er også derfor jeg tænker at jeg tager en clearblue, så jeg ikke skal tyde streger og analysere på testen. Det skal bare være klar besked tænker jeg. 

Anmeld

14. marts 2015

jenny4

JPige skriver:

Okay det var da pudsigt. 
Det er også derfor jeg tænker at jeg tager en clearblue, så jeg ikke skal tyde streger og analysere på testen. Det skal bare være klar besked tænker jeg. 

Der er ikke andet for end at prøve det. Håber for dig at den er positiv 

Anmeld

14. marts 2015

JPige

jenny4 skriver:

Der er ikke andet for end at prøve det. Håber for dig at den er positiv 

Ja det håber jeg også!

Anmeld

14. marts 2015

amkjaer

Her er mine test ved 4+4 - 4+5 og 5+0 dog var min egen termin udregning ikke så langt så den svarer til at min første test var fra hvad jeg selv regnede med var 3+8 vil da sige den test ligner den meget. Alle 3 test var mest så du kunne se hvor hurtigt de udvikler sig fra dag til dag ;-) 

Helg og lykke -jeg tror også den er positiv :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2015

JPige

amkjaer skriver:

Her er mine test ved 4+4 - 4+5 og 5+0 dog var min egen termin udregning ikke så langt så den svarer til at min første test var fra hvad jeg selv regnede med var 3+8 vil da sige den test ligner den meget. Alle 3 test var mest så du kunne se hvor hurtigt de udvikler sig fra dag til dag ;-) 

Helg og lykke -jeg tror også den er positiv :-) 

HOLD DA OP! 
Der er godt nok stor forskel på dine tests. De har virkelig udviklet sig flot da. Håber den jeg tager i morgen er meget mere udviklet og ikke mindre utydelig.. 
Det vildt at se din 14 og den 15, bare på en dag hvor stor forskel der er. 
Men din første er noget mere tydelig end min! 

Anmeld

14. marts 2015

amkjaer

JPige skriver:

HOLD DA OP! 
Der er godt nok stor forskel på dine tests. De har virkelig udviklet sig flot da. Håber den jeg tager i morgen er meget mere udviklet og ikke mindre utydelig.. 
Det vildt at se din 14 og den 15, bare på en dag hvor stor forskel der er. 
Men din første er noget mere tydelig end min! 

Jeg var jo så også 4 dage længere henne end du er nu ;-) og hvis man ser hvor meget der kan ske på 1 dag!!

Anmeld

14. marts 2015

Os&lilledig

Den er positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.