Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God-mor skriver: Lidt svag, men slet ikke så man er i tvivl. Min test var ikke mere tydelig end din og den var god nok
Lidt svag, men slet ikke så man er i tvivl. Min test var ikke mere tydelig end din og den var god nok
Håber godt nok du har ret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JPige skriver: Håber godt nok du har ret!
Den ville slet ikke blive bare lidt rød, hvis der ikke var HCG til stede. En streg er en streg som min læge sagde! Nyd det
JPige skriver: Er den ikke meget meget svag?
Er den ikke meget meget svag?
Overhoved ik (:
April-baby skriver: Overhoved ik (:
Tak! Og tak til jer alle. Vil prøve med en clearblue digital om to dage, såfremt at mens ikke er kommet endnu!
JPige skriver: Tak! Og tak til jer alle. Vil prøve med en clearblue digital om to dage, såfremt at mens ikke er kommet endnu!
Så lidt (:
mine var mere utydelig, og er da i uge 37+0 nu (:
April-baby skriver: Så lidt (: mine var mere utydelig, og er da i uge 37+0 nu (:
Tillykke!! Hvor er det dejligt! Så håber jeg at jeg er det om 33 uger
Den er da fin positiv!
Stort tillykke!
ES90 skriver: Den er da fin positiv! Stort tillykke!
Tusinde tak! Håber den lille spire holder godt ved!
JPige skriver: Hej alle!Hvad siger i til denne test?Billedet er taget indenfor tid, og jeg kan se den i strakt arm. Jeg tror jeg måske er omkring 4+0.
Hej alle!Hvad siger i til denne test?Billedet er taget indenfor tid, og jeg kan se den i strakt arm. Jeg tror jeg måske er omkring 4+0.
Jeg ser den også som positiv Tillykke!!!
jenny4 skriver: Jeg ser den også som positiv Tillykke!!!
Tak! Håber virkeligt at i har ret. Den er bare så svag at jeg tænker at det er en bio. Det har vi haft før nemlig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128