Hvornår sætter i varme på igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

TbCp

Dutte84 skriver:

Hvornår begynder i at sætte varme på igen efter sommersæsonen?

IDAG!!! Brrrrrrr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

sbs78

Jeg tændte faktisk op i brændeovnen i går formiddags, synes det var hunde koldt. Men ellers sætter jeg ikke varme på før den 1 Oktober og slukker igen omkring den 1 April.

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Når det bliver så koldt herhjemme at vi sidder og fryser. Men satser da godt nok ikke på at det bliver foreløbig... selvom jeg da godt nok sad pg overvejede det i går aftes... FUCK hvor var det bare koldt Men jeg NÆGTEDE simpelthen at tænde for varmen i august måned !!

Anmeld

31. august 2009

Kloster

Hej.

Vi har brændeovn og den bliver først startet op sidst i sep. Nogle gange først engang i okt. Afhængig af hvor varmt der er udenfor.

Vi bruger kun olie til gulvvarme på badevær (4 m2) så vi bruger slet ikke radiatore.

Kloster

Anmeld

31. august 2009

MaleneG

Tror der går længe endnu, vi sover stadig med åben vindue om natten, og om dagen er alle døre og vinduer også åbne ( når jeg kan slippe afsted med det

Anmeld

31. august 2009

Muffinmus

NU!
Jeg fryser, har ikke gulvtæppe, men trægulv i et stort hus.
Mine børn fryser, min datter er pakket ind i 3 lag tøj id ag og frøs stadig..så i dag har været første dag jeg har tænt op så nu er her 21 grader og til at holde lidt ud.
Gider ikke mine børn skal fryse.
Der er i øvrigt stol forskel p åom man bor i lejlighed eller hus...husene er jo oftere nogle grader koldere.

Anmeld

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Her har jeg åbnet i dag for radiatoren...

Tisse fryser....

Anmeld

31. august 2009

ChatH

Tror ikke der går så længe, synes godt nok det er koldt idag!!!

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Kan godt se det er meget forskelligt med varme i huset...

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Tror ikke der går længe før at vi tænder herhjemme, vores værelser ligger i gavlen og om morgen er der køligt på Emils værelse og det er jo ikke så smart, men er dyrt kun at tænde for en radiator så der bliver nok tændt op i alle her en af dagene, for er blevet meget køligt på det sidste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.