Hvornår sætter i varme på igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Mira0911

Isabeau skriver:

Jeg har allerede tændt for varmen. Syns´ der er noget koldt her om morgenen. Men har kun tændt på 2, for har åbnet døren til fyrrummet, som får varmen fra fyret til at brede sig. 
Men syns´ nu godt nok, det er tidligt at skal tænde for varmen... Det var måske den sommer?

Jah... Hvis vi kan komme afsted med det, tænder vi først sidst i september starten af oktober...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

SaNiNa

når her bliver fog koldt, for nicklas skulle jo gerne kunne bruge sit tæppe. men vi plejer at være henne i november/december

Anmeld

31. august 2009

Findusinde

Overvejer faktisk at tænde op i brændeovnen lige nu... Voldfryser!!! 

Anmeld

31. august 2009

LotteN

hold da op, så tidligt

herhjemme står døren udtil stadig åben det meste af dagen og i går aften stod den også åben..., så jeg sat sandelig på at der går et stykke tid endnu

Anmeld

31. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Sidste år satte jeg varme på midt i december.
Hvordan det bliver i år kommer nok helt an på lillemanden der kommer til i november.

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

Når det bliver koldt

Anmeld

31. august 2009

Mette+Mathias

Vi har haft tændt en aften eller 2 (f.eks. i går), men her i starten er dørene jo åbne om dagen (når solen skinner) og så varmer vi op om aftenen.

Jeg forstår simpelthen ikke de mennesker som nægter at tænde før en bestemt dato, hvad har datoen med noget at gøre? Hvis vi fryser, så tænder vi!

Anmeld

31. august 2009

Sujan

Har brændeovn og bruger den kun når det er rigtig koldt og troede ikke vi skulle tage den i brug før om lang tid. Men ih hvor er det barte koldt i dag. Fryser helt vildt. Godt jeg tog en god trøje med.

Anmeld

31. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Der varer en rum tid endnu. Jeg har stadig vinduerne til at stå åben om natten

Anmeld

31. august 2009

oo

vi varmer hele huset op med brændeovn og den har ikke været i brug siden april, men idag har jeg alligevel fyret, for jeg kan simpelthen ikke få varmen. men det blir nok ikke sådan en heldagsfyring, det er det stadig for lunt til, men bare lige for at få varmet hytten op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.