Hvornår sætter i varme på igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.927 visninger
31 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Mira0911

Hvornår begynder i at sætte varme på igen efter sommersæsonen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Brams

Det varer længe med det lune vejr vi har i øjeblikket

Anmeld

31. august 2009

Trine89

aner ikke lige hvornår kæresten har tænkt sig at der skal varme på igen.. men tror vi starter med at tænde brændeoven om aften og får varmet godt op så der ikke er så koldt når man skal op om morgen.. og så må vi se hvor længe vi kan klare os med det..  

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

jeg er så småt begyndt at tænke på om ikke vi skal igang med at fyre igen, der er jo lige pludseligt kommet en del koldere dage.

Anmeld

31. august 2009

lonemus

Tror det varer længe endnu..vi har stadig airconditionen tændt hver nat, ellers omkommer vi da af varme!!

Så nej, her er ingen planer om at tænde for noget....mener vi sidste år var hent henne i oktober, hvilket jeg osse forventer i år - med mindre det pludselig bliver meget koldt!!

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Når solen endelig er her, står den lige ind i vores stue, så den varmer godt og for meget til tider....

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tror ikke der går længe før vi tænder op i brændeovnen...den varmer hele stuen, det meste af spisestue og køkken, og soveværelset...
resten er radiatorer og de andre værelser bliver der tændt i hvis vi skal bruge dem (gæsteværelserne). badeværelserne tænder vi nok op i om en lille måneds tid... afhængigt af hvor hurtigt det bliver koldt - synes allerede det er godt på vej... brrrr

Anmeld

31. august 2009

Munder

Når vi fryser indenfor

Indtil videre har det ikke været nødvendigt. Sidste år var det vist i oktober vi tændte.

Anmeld

31. august 2009

Hjaltesmor

Jeg har aldrig tændt for varmen. Jeg har boet i min lejlighed 1½ år og radiatorerne har endnu ikke været tændt. I min gamle lejlighed, hvor jeg boede i 3½ år, nåede jeg heller ikke at tænde.

Det er absolut ikke, fordi jeg pakker mig ind i varmt tøj og tæpper. Faktisk render jeg oftest rundt i stropbluse og hotpants herhjemme pga. varmen. Det må åbenbart være en meget isoleret bebyggelse, vi bor i.

Herhjemme står alle vinduer derimod stadigt på vid gab for at lufte ud, så radiatorerne bliver nok ikke tændt foreløbig (hvis de overhovedet bliver det)

Anmeld

31. august 2009

Isabeau

Jeg har allerede tændt for varmen. Syns´ der er noget koldt her om morgenen. Men har kun tændt på 2, for har åbnet døren til fyrrummet, som får varmen fra fyret til at brede sig. 
Men syns´ nu godt nok, det er tidligt at skal tænde for varmen... Det var måske den sommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.