Til dem som bor i sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

mener osse han skal lære at stå på ski først så kan han jo altid lærer at stå på snowboard... det skulle være letter at lærer hvis man kan stå å ski først, jeg kan bare ikke finde ud af det jo jeg kan lave kulpytter (staves) og det gør så ondt at lande på maven...

iih det lige før jeg pakker og tager afsted når man snakker om det

ja, jeg sidder da også lige og lurer lidt på skiferier på nettet, selvom vi SLET ikke skal afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

ja, jeg sidder da også lige og lurer lidt på skiferier på nettet, selvom vi SLET ikke skal afsted

kan anbefale www.onlineski.dk der bestilte vi skiferie sidste år.

rigtig god service

Anmeld

31. august 2009

Moderator

kan anbefale www.onlineski.dk der bestilte vi skiferie sidste år.

rigtig god service

vi skal ikke afsted i år....dels har vi ikke råd..dels har jeg jo termin d.26/2, så det bliver måske liiiidt for modigt

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

vi skal ikke afsted i år....dels har vi ikke råd..dels har jeg jo termin d.26/2, så det bliver måske liiiidt for modigt

kan godt for dig osse derfor vi ikke var afsted i år... og en skiferie kan ikke slå at blive forældre...

iih glæder du dig ikke søde... håber den lille bliver lige så let som nicklas (lige vil han så ikke spise så der er han ikke let)

Anmeld

31. august 2009

Moderator

kan godt for dig osse derfor vi ikke var afsted i år... og en skiferie kan ikke slå at blive forældre...

iih glæder du dig ikke søde... håber den lille bliver lige så let som nicklas (lige vil han så ikke spise så der er han ikke let)

glæder mig heeeeelt vildt!! det næste halve år kan KUN gå for langsomt

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

glæder mig heeeeelt vildt!! det næste halve år kan KUN gå for langsomt

kan tydelig huske det, og nu går tiden alt for stærkt tænk på lørdag bliver nicklad 12 uger.

Anmeld

31. august 2009

Moderator

kan tydelig huske det, og nu går tiden alt for stærkt tænk på lørdag bliver nicklad 12 uger.

ja, vi fungerer ikke helt normalt, os mødre:
vi kan ikke blive hurtigt nok gravide, når vi endelig er gravide vil vi bare føde og når vi har født skal de blive ved med at være små, eller allerhelst ind igen

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

ja, vi fungerer ikke helt normalt, os mødre:
vi kan ikke blive hurtigt nok gravide, når vi endelig er gravide vil vi bare føde og når vi har født skal de blive ved med at være små, eller allerhelst ind igen

Ja vi er ikke til at blive kloge på... men undvære vores små kære kan vi ikke...

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Ja vi er ikke til at blive kloge på... men undvære vores små kære kan vi ikke...

nej, det kan vi nemlig ikke!
Min svigermutter har lige tilbudt mig deres gamle vugge - tror måske jeg tager imod den bare for at have den i stuen...kommer nok til at bruge liften og så direkte over i tremmesengen, men synes det er så sødt af hende at jeg ikke nænner at sige helt nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.