Til dem som bor i sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Kan jeg godt forstå vi kan heller ikke vente mere, vi plejer at være afsted hver år og i år har vi ikke været afsted. maven var lidt forstår og jeg turde ikke hvis jeg flad og slå mig.

vi kører lørdag og tager en overnatning i sverige et sted og det samme gør vi på vej hjem så nicklas ikke skal kører alle 12 timer i træk det har han ryg jo ikke vildt godt af.

Hvor meget skulle i give for sådan en ferie?
Vi tager så i sommerhus i November...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

tak søde... vi snakker om at købe en voksi da vi vil købe klapvognen når vi kører derop og har jo derfor ikke barnvognen med... den skulle jo gerne varm osse og så har vi et rigtig lækkert vinter sæt med tykke bukser og jakke til.

uldundertøj er et heæt klar must for det virker jo godt hvis han så skulle komme til at svede og blive lidt kolde igen.

det lyder godt!
Ihh, bliver helt misundelig, men kan da være vi kan få en lille på omkring et år med året efter Må jeg nok lige tale med Daniel om

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Hvor meget skulle i give for sådan en ferie?
Vi tager så i sommerhus i November...

jame vi skal selv kun betale for liftkort resten betaler svigerfamilien, og så betaler vi jo så selv for de overnatninger vi tager på vejen der op og tilbage men mener hytten 14 persom koster 41 el 4300 incl afbuds

vi skal 6 voksne og nicklas afsted og så har vi barnepige så vi kan stå på ski hvis jeg kan undvære ham.

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

jame vi skal selv kun betale for liftkort resten betaler svigerfamilien, og så betaler vi jo så selv for de overnatninger vi tager på vejen der op og tilbage men mener hytten 14 persom koster 41 el 4300 incl afbuds

vi skal 6 voksne og nicklas afsted og så har vi barnepige så vi kan stå på ski hvis jeg kan undvære ham.

Det er da billigt....

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

det lyder godt!
Ihh, bliver helt misundelig, men kan da være vi kan få en lille på omkring et år med året efter Må jeg nok lige tale med Daniel om

vi tager osse kun afsted fordi benners mor og far er med så de kan tage nicklas så jeg osse får stået lidt på ski.

han er jo ikke helt gammel nok til at lærer at stå på ski som 7 måneder.
men er sikker på han vil elsker at komme afsted

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Det er da billigt....

ja meget det er gemmen www.danskbilferie.dk og så må man have hund med

Anmeld

31. august 2009

Moderator

vi tager osse kun afsted fordi benners mor og far er med så de kan tage nicklas så jeg osse får stået lidt på ski.

han er jo ikke helt gammel nok til at lærer at stå på ski som 7 måneder.
men er sikker på han vil elsker at komme afsted

han skal nok lære det når han bliver stor nok Er da også sikker på han kommer til at elske det, selvom han ikke kan stå på ski endnu... man kan jo altid lave en lille snemand eller noget

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

han skal nok lære det når han bliver stor nok Er da også sikker på han kommer til at elske det, selvom han ikke kan stå på ski endnu... man kan jo altid lave en lille snemand eller noget

ja bare det han får lov at røre ved snen tror jeg er nok... vi ved jo stadig ikke om han kan gå på det tidspunk (men han er snart oppe på knæene når han ligger på maven VILDT)

så skal mor og far kan diskuterer om han skal stå på ski eller snowboard

Anmeld

31. august 2009

Moderator

ja bare det han får lov at røre ved snen tror jeg er nok... vi ved jo stadig ikke om han kan gå på det tidspunk (men han er snart oppe på knæene når han ligger på maven VILDT)

så skal mor og far kan diskuterer om han skal stå på ski eller snowboard

hæhæ...ski er det eneste rigtige
Det er ikke til at følges med de snowboardere, og så kan de ikke komme frem når man kommer til en hylde

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

hæhæ...ski er det eneste rigtige
Det er ikke til at følges med de snowboardere, og så kan de ikke komme frem når man kommer til en hylde

mener osse han skal lære at stå på ski først så kan han jo altid lærer at stå på snowboard... det skulle være letter at lærer hvis man kan stå å ski først, jeg kan bare ikke finde ud af det jo jeg kan lave kulpytter (staves) og det gør så ondt at lande på maven...

iih det lige før jeg pakker og tager afsted når man snakker om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.