Til dem som bor i sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. august 2009

SaNiNa

Hej hej...

ja vi har sagt ja til at tage med på skiferie i sverige i uge 4 og der er jo mega kold så tidlig på året, og vi har nicklas med for jeg ville ikke kunne undvære ham en eneste dag.

så jeg vil hører hvordan vi skal gøre med tøj til ham... han kommer jo ikke til at stå på ski da han kun er 7 måneder der. han vil jo kun komme ud når vi skal gå tur.

hvordan ´pakker i jeres små ind og hvordan med kulde i indånder noget jeg skal være obs på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Hej hej...

ja vi har sagt ja til at tage med på skiferie i sverige i uge 4 og der er jo mega kold så tidlig på året, og vi har nicklas med for jeg ville ikke kunne undvære ham en eneste dag.

så jeg vil hører hvordan vi skal gøre med tøj til ham... han kommer jo ikke til at stå på ski da han kun er 7 måneder der. han vil jo kun komme ud når vi skal gå tur.

hvordan ´pakker i jeres små ind og hvordan med kulde i indånder noget jeg skal være obs på?

jeg har været på skiferie i Norge fra jeg var helt lille (startede på ski da jeg var 3)... jeg blev pakket rigtig godt ind i uldundertøj, flyverdragt, skindstøvler, vanter og luffer, og hue! så sad jeg ellers i min kælk og blev trukket rundt i det snedækkede landskab!! SLET ikke tosset, skulle jeg hilse at sige
så længe du holder øje med om han bliver svedt osv, tror jeg alt er fint!? det er jo meget forskelligt hvordan børn bedst holder varmen og nogle skal have mere tøj på end andre

lyder da super hyggeligt med sådan en skitur! hvor skal i hen søde?
Knuser

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

jeg har været på skiferie i Norge fra jeg var helt lille (startede på ski da jeg var 3)... jeg blev pakket rigtig godt ind i uldundertøj, flyverdragt, skindstøvler, vanter og luffer, og hue! så sad jeg ellers i min kælk og blev trukket rundt i det snedækkede landskab!! SLET ikke tosset, skulle jeg hilse at sige
så længe du holder øje med om han bliver svedt osv, tror jeg alt er fint!? det er jo meget forskelligt hvordan børn bedst holder varmen og nogle skal have mere tøj på end andre

lyder da super hyggeligt med sådan en skitur! hvor skal i hen søde?
Knuser

Det jo det, der skal ikke så meget til før nicklas er kogende, men er så bange for han ikke får nok varmt tøj med sidste år var der jo minus 20 grader om dagen og minus 40 om natten.

vi skal en tur til stötten, der andre vi skal afsted med var der sidste år og jeg vare været der en gang med skolen i år 2001

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Det jo det, der skal ikke så meget til før nicklas er kogende, men er så bange for han ikke får nok varmt tøj med sidste år var der jo minus 20 grader om dagen og minus 40 om natten.

vi skal en tur til stötten, der andre vi skal afsted med var der sidste år og jeg vare været der en gang med skolen i år 2001

lyder dejligt...
Jeg vil gerne lige ringe og spørge min mor hvad præcis jeg fik på dengang, så kan jeg skrive det til dig! for temperaturerne i Norge er nok ca. ligeså lave!?
Jeg vender lige tilbage når jeg har talt med hende

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

I må have en super god tur Søde.....

Anmeld

31. august 2009

Moderator

nå, hun ringede tilbage med det samme
Jeg havde lange uldne underbukser og langærmet ulden undertrøje på.. så havde jeg en ulden striktrøje på og og rigtig god ski-flyverdragt (de er vist lidt dyre at investere i )... så havde jeg specielle "sne"støvler på og vanter med luffer udover og elefanthue... Udover det sagde min mor at det er en rigtig god idé at lade ham sidde på et lammeskind el. lign og ikke lade ham sidde for længe ad gangen når det er så koldt...

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

nå, hun ringede tilbage med det samme
Jeg havde lange uldne underbukser og langærmet ulden undertrøje på.. så havde jeg en ulden striktrøje på og og rigtig god ski-flyverdragt (de er vist lidt dyre at investere i )... så havde jeg specielle "sne"støvler på og vanter med luffer udover og elefanthue... Udover det sagde min mor at det er en rigtig god idé at lade ham sidde på et lammeskind el. lign og ikke lade ham sidde for længe ad gangen når det er så koldt...

tak søde... vi snakker om at købe en voksi da vi vil købe klapvognen når vi kører derop og har jo derfor ikke barnvognen med... den skulle jo gerne varm osse og så har vi et rigtig lækkert vinter sæt med tykke bukser og jakke til.

uldundertøj er et heæt klar must for det virker jo godt hvis han så skulle komme til at svede og blive lidt kolde igen.

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

I må have en super god tur Søde.....

Tak... vi glæder os osse rigtig meget

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Tak... vi glæder os osse rigtig meget

Kan jeg godt forstå... Vil os så gerne på ski ferie....

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Kan jeg godt forstå... Vil os så gerne på ski ferie....

Kan jeg godt forstå vi kan heller ikke vente mere, vi plejer at være afsted hver år og i år har vi ikke været afsted. maven var lidt forstår og jeg turde ikke hvis jeg flad og slå mig.

vi kører lørdag og tager en overnatning i sverige et sted og det samme gør vi på vej hjem så nicklas ikke skal kører alle 12 timer i træk det har han ryg jo ikke vildt godt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.