Uheld i bukserne dagligt mest tis men også afførin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

FruStolpe

Spireren skriver:

Region Midtjylland, høre til Herning sygehus...

http://www.kontinens.dk/find-en-klinik/center-for-brneinkontinens-skejby.html

Jeg fandt denne. Det er godt nok Skejby, og ved ikke lige hvordan det ligger i forhold til dig... Men prøv da helt sikkert at ringe til dem. De kan hjælpe dig videre i hvert fald... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

De3Guldklumper

Spireren skriver:

Hun snyder... Vi har en voksen i sfoen til at have en alarm når den ringer siger han hun skal rende på toilet... Hun render bare ikke altid på toilet men går bare hen til toilettet og så tilbage igen uden at gå på toilettet.

hendes problem er at hun syntes der er andre ting hun syntes der er sjovere...

men det skal tages seriøst ja... For det det vil være rigtig dynd hvis hun mår der til at hun vil blive drillet med det...

Så må den voksne tage sig tid til at gå med hende når hun/i ved at hun snyder. 

Ja det ville godt nok være synd for hende. 

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

FruStolpe skriver:

http://www.kontinens.dk/find-en-klinik/center-for-brneinkontinens-skejby.html

Jeg fandt denne. Det er godt nok Skejby, og ved ikke lige hvordan det ligger i forhold til dig... Men prøv da helt sikkert at ringe til dem. De kan hjælpe dig videre i hvert fald... 

Mange tak... Tror bestemt de lige skal kontaktes for at høre om der ligger noget tætter på, og om de måske ville kunne hjælpe...

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

De3Guldklumper skriver:

Så må den voksne tage sig tid til at gå med hende når hun/i ved at hun snyder. 

Ja det ville godt nok være synd for hende. 

Det er der bare desværre ikke nok pædagoger til... Det er lidt synd...

Anmeld

10. marts 2015

FruStolpe

Spireren skriver:

Mange tak... Tror bestemt de lige skal kontaktes for at høre om der ligger noget tætter på, og om de måske ville kunne hjælpe...

Det er i hvert fald en rigtig god ide. 

Håber du vil opdaterer så jeg kan følge med 

Anmeld

10. marts 2015

De3Guldklumper

Spireren skriver:

Det er der bare desværre ikke nok pædagoger til... Det er lidt synd...

Åh hvor jeg desværre kender den svada. 

Jeg er nok også lidt farvet af at have et barn med specielle behov - og det her er en af de ting han ikke helt har styr på. Jeg ville banke i bordet eller tage en snak med SFO lederen eller inspektøren - det skal de bare finde tid til (det tager jo maks 5 min) 

Anmeld

10. marts 2015

lineog4

Har du spurgt hende om hun er bange for toiletterne? 

Det er min erfaring at eleverne i de små klasser kan være bange for toiletterne af forskellige årsager: edderkopper (rengøringen på skolerne er virkelig ikke i top), hvis de ligger på gangen og de deler dem med ældre elever, bange for at låse men også bange for nogen åbner døren mens de sidder der.

hvis problemet kun er i skole/SFO så ville jeg tro det handler om enten bange eller glemme fordi der er så meget nyt og ikke om problemer med at holde på vandet.

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

FruStolpe skriver:

Det er i hvert fald en rigtig god ide. 

Håber du vil opdaterer så jeg kan følge med 

Skal nok give en opdatering

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

Tror desværre bare ikke det hjælper da den SFO/skole hun går på ikke høre på mindre tallet men flertallet... Har prøvet at brokke mig over et andet emne hvor jeg bare fik at vide at jeg var den eneste der havde et problem med det efter hvad de vidste så det ville de ikke gøre noget ved...

Jeg vil gerne at når vi får bedre økonomi og køber hus at hun flytter skole, for jeg er ikke særlig glad ved denne skole... Der har også været en masse problemer i de små klasser Min datters klasselære er endda gået ned med stress så det kommer også ny klasselære til nu...

Har bare en rigtig dårlig fornemmelse for at min datters uheld i bukserne skyldes at hun ikke trives ret godt på skolen...

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

lineog4 skriver:

Har du spurgt hende om hun er bange for toiletterne? 

Det er min erfaring at eleverne i de små klasser kan være bange for toiletterne af forskellige årsager: edderkopper (rengøringen på skolerne er virkelig ikke i top), hvis de ligger på gangen og de deler dem med ældre elever, bange for at låse men også bange for nogen åbner døren mens de sidder der.

hvis problemet kun er i skole/SFO så ville jeg tro det handler om enten bange eller glemme fordi der er så meget nyt og ikke om problemer med at holde på vandet.

Har været inde på og spørge hende om der var noget hun var bange for når hun skulle på toilet men det var der ikke..

hun glemmer det simpelthen bare, og til at starte med var det kun i skolen at hun glemte det, men det sker også her hjemme nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.