Uheld i bukserne dagligt mest tis men også afførin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
21 svar
4 synes godt om
10. marts 2015

Spireren

Jeg har en datter på 6,5 år hun var helt renlig i børnehaven men da hun begyndte i skole gik det bare ned af bakke... Hun har næsten dagligt tisset i bukserne og har også oftere afføring i bukserne.

Andre der har oplevet det samme? Nogen der har gode råd eller et eller andet syntes jeg har prøvet mange ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

De3Guldklumper

Spireren skriver:

Jeg har en datter på 6,5 år hun var helt renlig i børnehaven men da hun begyndte i skole gik det bare ned af bakke... Hun har næsten dagligt tisset i bukserne og har også oftere afføring i bukserne.

Andre der har oplevet det samme? Nogen der har gode råd eller et eller andet syntes jeg har prøvet mange ting.

Vi har et ur til vores søn med indstillede alarmer så han kommer afsted på wc

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

De3Guldklumper skriver:

Vi har et ur til vores søn med indstillede alarmer så han kommer afsted på wc

Det er også prøvet og virker også i hjemmet... Men det største problem er når hun er i skole og SFO..

Anmeld

10. marts 2015

FruStolpe

Spireren skriver:

Jeg ved ikke hvor du bor. 

Men i Region Sjælland har man mulighed for selv at kontakte børneinkontinens klinikken. Det gør man uden henvisning. 

Og de er super fantastiske i Næstved. Det vil være mit råd til dig.

Anmeld

10. marts 2015

De3Guldklumper

Spireren skriver:

Det er også prøvet og virker også i hjemmet... Men det største problem er når hun er i skole og SFO..

Okay så hun reagere ikke på alarmen i skolen? 

Så tænker jeg om i kunne lave en lille pictogram oversigt og så aftale med hendes lære at hun følger det. 

Det er et problem der skal tages seriøst også fra skolens side. Det vil være så synd for hende hvis det gik dertil hvor hun ville blive drillet pga det fordi de andre synes det er ulækkert

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

FruStolpe skriver:

Jeg ved ikke hvor du bor. 

Men i Region Sjælland har man mulighed for selv at kontakte børneinkontinens klinikken. Det gør man uden henvisning. 

Og de er super fantastiske i Næstved. Det vil være mit råd til dig.

Jeg bor i Jylland helt over på vestkysten...

hvad er børneinkontinens klinniken?? Det har jeg aldrig hørt om...

Anmeld

10. marts 2015

FruStolpe

Spireren skriver:

Det er læger og sygeplejersker som tager hånd om det ikke at have styr på toilet besøgene. Vi fik hjælp og nye redskaber til at håndterer vores datter. 

Hvilken region bor du i ?? Så vil jeg se om jeg kan finde ud af om i har samme tilbud

Anmeld

10. marts 2015

De3Guldklumper

Spireren skriver:

Sådan en afdeling har de også på Skejby

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

De3Guldklumper skriver:

Okay så hun reagere ikke på alarmen i skolen? 

Så tænker jeg om i kunne lave en lille pictogram oversigt og så aftale med hendes lære at hun følger det. 

Det er et problem der skal tages seriøst også fra skolens side. Det vil være så synd for hende hvis det gik dertil hvor hun ville blive drillet pga det fordi de andre synes det er ulækkert

Hun snyder... Vi har en voksen i sfoen til at have en alarm når den ringer siger han hun skal rende på toilet... Hun render bare ikke altid på toilet men går bare hen til toilettet og så tilbage igen uden at gå på toilettet.

hendes problem er at hun syntes der er andre ting hun syntes der er sjovere...

men det skal tages seriøst ja... For det det vil være rigtig dynd hvis hun mår der til at hun vil blive drillet med det...

Anmeld

10. marts 2015

Spireren

FruStolpe skriver:

Det er læger og sygeplejersker som tager hånd om det ikke at have styr på toilet besøgene. Vi fik hjælp og nye redskaber til at håndterer vores datter. 

Hvilken region bor du i ?? Så vil jeg se om jeg kan finde ud af om i har samme tilbud

Region Midtjylland, høre til Herning sygehus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.