Rikkemor89 skriver:
Hej i skønne mennesker her på baby (:
Har fundet en mand for 7 mdr siden som har to store børn (:
De er 17 & 20 år & hende på 20 hende kunne jeg med de første 6 uger, men så skete der et eller andet, men hvad det kan jeg ikke forklare for hun vil ikke ud med det, men hun begynde at lade vær med at sige hej & farvel når hun kom i hendes fars hjem & jeg mener det er det mindste man kan gøre det er at sige hej & farvel når man kommer i folks hjem hvor der er andre mennesker om man kan lide dem eller ej..
Så i Fredags skulle hun hente hendes lillebror på 17, så sagde min kæreste at så synes han at hun skulle hente mig på min bopæl, for så kunne jeg tage bilen nede fra datteren af & så hjem, så sagde hun til min kæreste at det kunne hun godt, men hun snakkede ikke til mig !
Så sagde min kæreste at hun bare skulle sætte bilen hjemme ved ham igen så snart de var kommet hjem..
Synes bare det er hårdt da jeg jo ikke ønsker det skal være sådan her..
Er der nogen som kan give nogen råd ?
Det er svært at råde dig i den konkrete situation, da vi jo ikke kender årsagen.
Men ud fra egen erfaring kan jeg fortælle at jeg ikke tog særlig godt i mod min stedmor i sin tid, netop fordi hun mente hun skulle bestemme og agere mor overfor mig, og hun var kun 5år ældre end mig, så det kunne rent fysisk/biologisk ikke lade sig gøre... hun gjorde det samme med min kusine som dog boede fast hos dem.... min kusine er 6år ældre end mig
See the problem
Anyways, så blev vores forhold først bedre da hun stoppede med at lege forælder over for mig, og agerede mere som en veninde
Det kan snildt være noget du har sagt, som hun har opfattet forkert/bestemmende som hun mugger over nu, det kan være noget hendes mor har sagt eller hvis hun har talt med nogle veninder og "fars nye kæreste" og i den sammenhæng også aldersforskellen på hende og dig, for den er der mange der hæfter sig ved og bliver nedsættende og hun har måske været flov eller adopteret samme holdning... Who knows....
Der kan være rigtig mange scenarier, og vil sige det hjælper ikke at din kæreste taler med store bogstaver (så at sige) til/med hende for det kan meget vel bare være medvirkende til at fortsætte den negative holdning... Sådan var det for mig, for det mistede jeg bare lidt respekt for min far af
for hvorfor skulle jeg respektere nogen der ikke respekterede mig !!?!! Jeg var så noget yngre end din kærestes datter, jeg var omkring de 13-14år.... 
Blot nogle tanker... tror den med en bytur/shoppetur/cafetur kun dig og hende er en rigtig god ide og se om I kan få renset luften...
Qnuz