Min kæreste´s datter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
29 svar
23 synes godt om
8. marts 2015

Rikkemor89

Hej i skønne mennesker her på baby (:

Har fundet en mand for 7 mdr siden som har to store børn (:

De er 17 & 20 år & hende på 20 hende kunne jeg med de første 6 uger, men så skete der et eller andet, men hvad det kan jeg ikke forklare for hun vil ikke ud med det, men hun begynde at lade vær med at sige hej & farvel når hun kom i hendes fars hjem & jeg mener det er det mindste man kan gøre det er at sige hej & farvel når man kommer i folks hjem hvor der er andre mennesker om man kan lide dem eller ej..

Så i Fredags skulle hun hente hendes lillebror på 17, så sagde min kæreste at så synes han at hun skulle hente mig på min bopæl, for så kunne jeg tage bilen nede fra datteren af & så hjem, så sagde hun til min kæreste at det kunne hun godt, men hun snakkede ikke til mig !

Så sagde min kæreste at hun bare skulle sætte bilen hjemme ved ham igen så snart de var kommet hjem..

Synes bare det er hårdt da jeg jo ikke ønsker det skal være sådan her..

Er der nogen som kan give nogen råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

TNBC

Rikkemor89 skriver:

Hej i skønne mennesker her på baby (:

Har fundet en mand for 7 mdr siden som har to store børn (:

De er 17 & 20 år & hende på 20 hende kunne jeg med de første 6 uger, men så skete der et eller andet, men hvad det kan jeg ikke forklare for hun vil ikke ud med det, men hun begynde at lade vær med at sige hej & farvel når hun kom i hendes fars hjem & jeg mener det er det mindste man kan gøre det er at sige hej & farvel når man kommer i folks hjem hvor der er andre mennesker om man kan lide dem eller ej..

Så i Fredags skulle hun hente hendes lillebror på 17, så sagde min kæreste at så synes han at hun skulle hente mig på min bopæl, for så kunne jeg tage bilen nede fra datteren af & så hjem, så sagde hun til min kæreste at det kunne hun godt, men hun snakkede ikke til mig !

Så sagde min kæreste at hun bare skulle sætte bilen hjemme ved ham igen så snart de var kommet hjem..

Synes bare det er hårdt da jeg jo ikke ønsker det skal være sådan her..

Er der nogen som kan give nogen råd ?

Enten skal han have en snak med hende eller også skal I sætte jer ned og snakke med hende sammen.

Det lyder som om hun har hørt et eller andet, der har gjort at hun ser sig sur på dig.

Man har lov til at være sur, og det skal hun også have lov til.

Anmeld

8. marts 2015

Rikkemor89

Yurie skriver:

Enten skal han have en snak med hende eller også skal I sætte jer ned og snakke med hende sammen.

Det lyder som om hun har hørt et eller andet, der har gjort at hun ser sig sur på dig.

Man har lov til at være sur, og det skal hun også have lov til.

Hun kan ikke have hørt noget da jeg ikke kender nogen i byen..

& ja hun skal da osse have lov til at være sur uden tvivl, men når man spørger hende om hvad der er galt så siger hun ikke noget & en dag sagde min kæreste til hende nu vil jeg hører hvad det er der er i vejen & der sagde hun bare at hun ikke kunne lide mig, men hvorfor vidste hun ikke..

Men jeg mener jo at der må være en grund !

Anmeld

8. marts 2015

TNBC

Rikkemor89 skriver:

Hun kan ikke have hørt noget da jeg ikke kender nogen i byen..

& ja hun skal da osse have lov til at være sur uden tvivl, men når man spørger hende om hvad der er galt så siger hun ikke noget & en dag sagde min kæreste til hende nu vil jeg hører hvad det er der er i vejen & der sagde hun bare at hun ikke kunne lide mig, men hvorfor vidste hun ikke..

Men jeg mener jo at der må være en grund !

Kan hendes mor havde sagt noget?

Så må far sku sætte sig ned og tage en alvorlig snak med hende. Hvis det er bare fordi hun ikke kan li dig, kan hun da stadigvæk godt være høflig. Og hun dør vel ikke at sige hej og farvel, når hun ser dig.

Anmeld

8. marts 2015

Rikkemor89

Yurie skriver:

Kan hendes mor havde sagt noget?

Så må far sku sætte sig ned og tage en alvorlig snak med hende. Hvis det er bare fordi hun ikke kan li dig, kan hun da stadigvæk godt være høflig. Og hun dør vel ikke at sige hej og farvel, når hun ser dig.

Det er vi også begyndt & tænke på om det måske er hendes mor..

Min kæreste vil osse tage en snak med hende sammen med mig, men hvornår ved jeg ikke..

Anmeld

8. marts 2015

A&F

Jeg kan se, at du er 25 år gammel og hvis hans datter er 20 år, så kan hendes opførsel måske skyldes, at hendes far har fundet sig en ung kæreste? Kan det være det, der nager? Alligevel burde hun stadig være høflig og sige Hej/ farvel.  Prøv at invitere hende med ud eller lign ( hvis hun har lyst) og snak med hende 

Anmeld

8. marts 2015

Rikkemor89

A&F skriver:

Jeg kan se, at du er 25 år gammel og hvis hans datter er 20 år, så kan hendes opførsel måske skyldes, at hendes far har fundet sig en ung kæreste? Kan det være det, der nager? Alligevel burde hun stadig være høflig og sige Hej/ farvel.  Prøv at invitere hende med ud eller lign ( hvis hun har lyst) og snak med hende 

Det har jeg selv tænkt på om det kan være min alder der gør det..

Ja kunne jeg da prøv (:

Anmeld

8. marts 2015

Zenia's mor

Det kan være at det er mærkeligt for hende at hun er 20 år og hendes fars kæreste som er dig er 25 år .. for på en måde kunne du jo være en søster for hende og det kan hun nok ikke lige finde ud af .. 

men kunne da virke hyggeligt hvis du prøvet at inviter hende på en tøse tur bare dig og hende også snakke sammen og lærer hinanden at kende ogsp i kan få et godt forhold til hinanden så hun ikke kommer mellem dig og hendes far ..

Anmeld

8. marts 2015

Rikkemor89

Zenia's mor skriver:

Det kan være at det er mærkeligt for hende at hun er 20 år og hendes fars kæreste som er dig er 25 år .. for på en måde kunne du jo være en søster for hende og det kan hun nok ikke lige finde ud af .. 

men kunne da virke hyggeligt hvis du prøvet at inviter hende på en tøse tur bare dig og hende også snakke sammen og lærer hinanden at kende ogsp i kan få et godt forhold til hinanden så hun ikke kommer mellem dig og hendes far ..

Ja det kunne da være hyggeligt, men et eller andet sted ved jeg ikke om jeg har lyst til det, da vi fint kunne sammen de første 6 uger af vores forhold & hun har vært oppe ved mig & min søn & spise uden hendes far & der kunne vi fint snakke sammen uden problemer..

& hånden på hjertet så vil hun ikke engang med det er jeg sikker på !

Anmeld

9. marts 2015

Zenia's mor

Rikkemor89 skriver:

Ja det kunne da være hyggeligt, men et eller andet sted ved jeg ikke om jeg har lyst til det, da vi fint kunne sammen de første 6 uger af vores forhold & hun har vært oppe ved mig & min søn & spise uden hendes far & der kunne vi fint snakke sammen uden problemer..

& hånden på hjertet så vil hun ikke engang med det er jeg sikker på !

Så det da underligt at hun så pludselig er vendt 180 grader med at hun nu slet ikke snakker til dig eller siger hej eller Farvel .. 

jeg har lige haft det på sammen måde med min fars kæreste som kun er 7 år ældre end mig .. og vi satte os ned og snakket også fandt vi ud af det er pga det ikke er særligt meget alder forskel på os også at hun gerne vil bestemme en masse som en mor .. men vi har aftalt hun er ikke min mor og ikke som en søster for mig hun er min fars kæreste og ikke noget til mig .. og det er fint nu efter jeg selv blev mor .. men det kan være svært at vende sig til at ens fars kæreste ikke er særlig gammel kun 5 år imellem her ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.