Total nedturs date oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

xStinepigen

Ida b skriver:

Fordi jeg syntes at det var synd, at den skulle være alene hjemme den bliver ret nervøs af det. 

Jeg var også blevet sur, og hvis min date var ligeglad,var jeg som ham, fortsat sur. Min kæreste her hjemme tager selv vores hund i Engen en gang i mellem. Jeg lader det dog ske en skælden hang, men jeg hader det! Det er enormt uhygiejnisk, den fylder, smider pelsen. Og på en date hos en anden person, er der slet ikke andet end at respektere de regler en person har insitbehet hjem??! Det var sig det smuttede og bar forkert på den, su burde havde undskyldt allerede i hår for at din hund var uopdragen Ig hoppede i andres møbler. Du var i en andens hjem. Der gælder dine regler ikke, det wr vel ikke så svært at forstå? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan også godt forstå hans reaktion....

Ikke alle synes det er fedt, at dyr er i sengen....

Jeg synes, du skal kontakte ham, og så snakke med ham om det...

Anmeld

9. marts 2015

Camilla <3

Vores hunde er vant til at må være alle steder i lejligheden, også sengen! :-) Men fordi de må være i vores sofa og seng, betyder ikke de må det alle andre steder. :-) Så kan egentlig godt forstå ham, det mindste man kan gøre er egentlig lige at spørge :-) 

Anmeld

9. marts 2015

ekebiv

Ida b skriver:

Jeg har i en måneds tid datet en ellers meget sød fyr, som viste meget stor interesse for mig indtil igår... Vi havde været ude og spise og han spurgte derefter om jeg ville med hjem og sove hos ham. Jeg sagde ok, på den betingelse at jeg måtte tage min hund med. Synes ikke den skulle være alene hjemme en nat. Han var lidt tøvende, men gik med til det. Da vi kommer hjem til ham, hopper min hund op i hans seng (Den er vant til at sove i sengen) Han bliver meget vred og negativ, prover at få den til at ligge på gulvet, men den hopper op igen. Det skal lige siges at fyren boede meget snusket, der var beskidt og sengetøjet havde tydeligvis ikke været skiftet i den månedstid jeg havde kendt ham. Og min hund er IKKE ulækker. Nå men det ender med, at han er så sur, at jeg går min vej. Har ikke snakket med ham siden. Kan en hund i hans seng virkelig være grund nok til at dumpe mig?? Når han nu ellers var så ivrig og interesseret. Syntes han overreagerede Hvad syntes I?

Jeg ville under ingen omstændigheder have en date's hund i min seng. Men jeg ville heller ikke tage min hund med hjem til min date ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.