Total nedturs date oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

Sissel

Hvorfor skulle hunden med? Når du kunne mærke ham tøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Ida b

Fordi jeg syntes at det var synd, at den skulle være alene hjemme den bliver ret nervøs af det. 

Anmeld

8. marts 2015

TNBC

Ida b skriver:

Fordi jeg syntes at det var synd, at den skulle være alene hjemme den bliver ret nervøs af det. 

Men det lyder ikke som om du har haft den med før? Og har du altid din hund med, når du besøger andre?

Når han så er så sød at lade dig have den med, må du da også lige tjekke hvad der er ok i hans hjem, og lære din hund at man ikke bare hopper i andres møbler. Fair nok at den må gøre det hos dig, men den skal lære at det gør man ikke hos andre.

Hvordan ville du have det, hvis han ikke respektere dine regler/dine følelser i dit eget hjem?

Jeg synes du skal skrive til ham, at du er ked af hvordan din hund opførte sig, og så se hvad der sker. For jeg synes helt ærligt at det er dig der har fejlet i det her, og det bør være dig der rækker hånden ud.

Anmeld

9. marts 2015

SandraXOXO

Jeg ville også blive ret sur hvis en dates hund følte sig fri til at hoppe op i min seng. Meget få mennesker er velkomne der, og absolut ingen husdyr! Og jeg hader ikke dyr, jeg har selv hund. Bare ikke i sengen. Undskyldte du og fik den ned i en fart eller noget da hunden hoppede op i sengen eller var du bare okay med det? For hvis du ikke reagerede forstår jeg godt at han gjorde. Man skal jo ikke bare acceptere alt selv om man godt kan lide sin date. 

Anmeld

9. marts 2015

Vaya

Du har helt ret i, at din hund ikke skal være selv hele natten. Især hvis du har været på date hele aftenen. Det betyder desværre bare ikke, at det er en selvfølge at andre vil have den med hjem, og slet ikke oppe i møblerne! 

Jeg har selv to hunde, som gerne må være i min seng, men jeg ved, hvor mange hundehår det giver, og det vil jeg aldrig byde andre. 

Som hundeejer elsker man sine basser, men det gør andre ikke nødvendigvis (helt uforståeligt  men sådan er det)

Anmeld

9. marts 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Selvfølgelig skulle din hund ikke være alene hjemme hele natten når i også havde været ude om aftenen. Du skulle nok have insisteret på at det skulle foregå hjemme hos dig. Jeg har selv hund og nej den skal heller ikke være alene om natten hvis jeg sov et andet sted. Men det er ikke okay den hopper op i hans seng. Så du burde sige undskyld til ham 

Anmeld

9. marts 2015

Chevro

Ida b skriver:

Jeg har i en måneds tid datet en ellers meget sød fyr, som viste meget stor interesse for mig indtil igår... Vi havde været ude og spise og han spurgte derefter om jeg ville med hjem og sove hos ham. Jeg sagde ok, på den betingelse at jeg måtte tage min hund med. Synes ikke den skulle være alene hjemme en nat. Han var lidt tøvende, men gik med til det. Da vi kommer hjem til ham, hopper min hund op i hans seng (Den er vant til at sove i sengen) Han bliver meget vred og negativ, prover at få den til at ligge på gulvet, men den hopper op igen. Det skal lige siges at fyren boede meget snusket, der var beskidt og sengetøjet havde tydeligvis ikke været skiftet i den månedstid jeg havde kendt ham. Og min hund er IKKE ulækker. Nå men det ender med, at han er så sur, at jeg går min vej. Har ikke snakket med ham siden. Kan en hund i hans seng virkelig være grund nok til at dumpe mig?? Når han nu ellers var så ivrig og interesseret. Syntes han overreagerede Hvad syntes I?

Hvorfor overhovedet vil sove der hvis der er beskidt osv!?  Og hvis han ikke har skiftet sengetøj  føj...

at du så vælger at lade din hund gå op i andres seng osv er totalt uforståeligt for mig. Min hund ved godt at den det ene sted må være i sofaen og at den absolut ikke må hjemme hos mig! 

Anmeld

9. marts 2015

Loan

Nu er jeg opvokset med "dyr høre til på gulvet, ikke i møblerne!" Så for mig ville det være totalt no go om det så var en kæreste. Jeg vil under ingen omstændigheder dele seng eller sofa med dyr, så jeg kan sagtens forstå daten.

Det lyder også til du er så vant til hundens opførsel da den jo må det derhjemme, at du ikke gjorde noget for at forhindre det, og det tror jeg nu også ville have irriteret mig kraftigt.

Og ja, hvis der var så beskidt og ulækkert at du tænker en hund i sengen eller ej ville være komplet underordnet hvorfor i al verden ville du så sove der? Det havde fået mig til at vende rundt på en studs og taget hjem istedet.

Anmeld

9. marts 2015

bla89

Ida b skriver:

Jeg har i en måneds tid datet en ellers meget sød fyr, som viste meget stor interesse for mig indtil igår... Vi havde været ude og spise og han spurgte derefter om jeg ville med hjem og sove hos ham. Jeg sagde ok, på den betingelse at jeg måtte tage min hund med. Synes ikke den skulle være alene hjemme en nat. Han var lidt tøvende, men gik med til det. Da vi kommer hjem til ham, hopper min hund op i hans seng (Den er vant til at sove i sengen) Han bliver meget vred og negativ, prover at få den til at ligge på gulvet, men den hopper op igen. Det skal lige siges at fyren boede meget snusket, der var beskidt og sengetøjet havde tydeligvis ikke været skiftet i den månedstid jeg havde kendt ham. Og min hund er IKKE ulækker. Nå men det ender med, at han er så sur, at jeg går min vej. Har ikke snakket med ham siden. Kan en hund i hans seng virkelig være grund nok til at dumpe mig?? Når han nu ellers var så ivrig og interesseret. Syntes han overreagerede Hvad syntes I?

Jeg kunne også finde på at droppe en fyr hvis hans hund er vant til at komme op i sengen og møblerne, hunde høre ikke til der!

jeg kan ikke fordrage når hunde er i seng og sofa 

p.s så har jeg faktisk droppet 2 fyre pga det jeg HADET når hunden lagde sig op i sengen og i sofaen og jeg skulle vaske og støvsuge alt pga hundehår 

Anmeld

9. marts 2015

Ciss

Det er med hunde som med børn: man elsker dem selv, men det betyder ikke, at alle andre har det på samme måde, og særlig ikke hvis de opfører sig uopdragent.

Han er interesseret i dig. Det betyder ikke, at han nødvendigvis har samme interesse for din hund. Det betyder ikke, at der er noget galt med ham, men du har taget et valg at have hund og lade den sove i din seng. Så må du jo tage konsekvensen hvis det ikke lige er noget, mulige partnere trives med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.