Ida b skriver:
Det var ikke fordi de var første gang jeg sov hos ham, og der var heller ikke lagt op til noget lir, da vi begge var for trætte. Desuden havde jeg tilbudt ham at sove hos mig, men det ville han ikke. Mener bare at hvis han var så vild med mig, som han gav udtryk for burde han da godt lige kunne bære over med det. Det har mine forrige kærester da gjort.
Ja dine forrige, men derfor spørg man da alligevel før man lader hunden hoppe op. Hvad nu hvis han er allergisk og bare er sød at lade hunde komme med.
Bare fordi han ikke vil sove hos dig, eller det ikke er første gang, betyder det ikke at hunden skal have lov til at sove i sengen. Hvorfor sku hunden med denne her gang?
Du skal ikke samligne ham med forrige, det er ikke fair. Og han bar jo over med at du havde hunden med, bare ikke i sengen. Synes ikke du er fair overfor ham, du siger hvis han er vild med dig, vil han da kunne bære over med den. Hvad med dig? Sksl du ikke gøre noget, eller skal du bare have det på din måde? Det rr hans hjem og han vil ikke have hunden i hans seng.
Jeg var også blevet sur, hvis min date opførte sig som dig. Du respektere ikke hans ønsker, men han skal bare bære over med din hund.
Anmeld