Total nedturs date oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
23 svar
161 synes godt om
8. marts 2015

Ida b

Jeg har i en måneds tid datet en ellers meget sød fyr, som viste meget stor interesse for mig indtil igår... Vi havde været ude og spise og han spurgte derefter om jeg ville med hjem og sove hos ham. Jeg sagde ok, på den betingelse at jeg måtte tage min hund med. Synes ikke den skulle være alene hjemme en nat. Han var lidt tøvende, men gik med til det. Da vi kommer hjem til ham, hopper min hund op i hans seng (Den er vant til at sove i sengen) Han bliver meget vred og negativ, prover at få den til at ligge på gulvet, men den hopper op igen. Det skal lige siges at fyren boede meget snusket, der var beskidt og sengetøjet havde tydeligvis ikke været skiftet i den månedstid jeg havde kendt ham. Og min hund er IKKE ulækker. Nå men det ender med, at han er så sur, at jeg går min vej. Har ikke snakket med ham siden. Kan en hund i hans seng virkelig være grund nok til at dumpe mig?? Når han nu ellers var så ivrig og interesseret. Syntes han overreagerede Hvad syntes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

TNBC

Ida b skriver:

Jeg har i en måneds tid datet en ellers meget sød fyr, som viste meget stor interesse for mig indtil igår... Vi havde været ude og spise og han spurgte derefter om jeg ville med hjem og sove hos ham. Jeg sagde ok, på den betingelse at jeg måtte tage min hund med. Synes ikke den skulle være alene hjemme en nat. Han var lidt tøvende, men gik med til det. Da vi kommer hjem til ham, hopper min hund op i hans seng (Den er vant til at sove i sengen) Han bliver meget vred og negativ, prover at få den til at ligge på gulvet, men den hopper op igen. Det skal lige siges at fyren boede meget snusket, der var beskidt og sengetøjet havde tydeligvis ikke været skiftet i den månedstid jeg havde kendt ham. Og min hund er IKKE ulækker. Nå men det ender med, at han er så sur, at jeg går min vej. Har ikke snakket med ham siden. Kan en hund i hans seng virkelig være grund nok til at dumpe mig?? Når han nu ellers var så ivrig og interesseret. Syntes han overreagerede Hvad syntes I?

Lidt voldsom reaktion, måske, men jeg synes heller ikke at det er fair at du bare lader  hunden hoppe op i sengen, det er ikke din seng, det er da ligemeget hvordan han bor, eller hunden er ulækker eller ej ikke alle vil have en hund i seng.. og det skal man respektere når det ikke er ens eget hus. Han var ikke glad for at den skulle med overhovedet, måske er han ikke ret glad for hunde, men gjorde det for din skyld.

Du skulle have taget den ned fra sengen, og så spurgt  den måtte ligge der eller ej.

Det er hans hjem, så er det hans regler, ogdu må spørge. Han var sød ved dig omkring hunden.

Anmeld

8. marts 2015

modesty

Jeg ville have ret så meget nedtur på hvis en fræk date som endte hjemme i mit soveværelse havde taget sin hund med, som oven i købet ville være med i sengen. Jeg ville synes at det var et kæmpe turn-off.

Anmeld

8. marts 2015

Linkae

Må indrømme jeg godt kan forstå ham. Gad heller ikke have en dates hund i min seng...  Jeg ville slet ikke ha taget hunden med hvis jeg var dig... 

Anmeld

8. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg forstår da overhovedet ikke hvorfor hunden ikke kunne blive hjemme den ene nat? Herre Gud!

Ej undskyld hvis jeg er grov men det er da ikke særlig romantisk at ens date vil have sin hund med...

Anmeld

8. marts 2015

Ida b

Det var ikke fordi de var første gang jeg sov hos ham, og der var heller ikke lagt op til noget lir, da vi begge var for trætte. Desuden havde jeg tilbudt ham at sove hos mig, men det ville han ikke. Mener bare at hvis han var så vild med mig, som han gav udtryk for burde han da godt lige kunne bære over med det. Det har mine forrige kærester da gjort.

Anmeld

8. marts 2015

TNBC

Ida b skriver:

Det var ikke fordi de var første gang jeg sov hos ham, og der var heller ikke lagt op til noget lir, da vi begge var for trætte. Desuden havde jeg tilbudt ham at sove hos mig, men det ville han ikke. Mener bare at hvis han var så vild med mig, som han gav udtryk for burde han da godt lige kunne bære over med det. Det har mine forrige kærester da gjort.

Ja dine forrige,  men derfor spørg man da alligevel før man lader  hunden hoppe op. Hvad nu hvis han er allergisk  og bare er sød at lade hunde  komme med. 

Bare fordi han ikke vil sove hos dig, eller det ikke er første gang, betyder det ikke at hunden skal have lov til at sove i sengen. Hvorfor sku hunden med denne her gang? 

Du skal ikke samligne ham med forrige, det er ikke fair. Og han bar jo over med at du havde hunden med, bare ikke i sengen. Synes ikke du er fair overfor ham, du siger hvis han er vild med dig, vil han da kunne bære over med den.  Hvad med dig? Sksl du ikke gøre noget, eller skal du bare have det på din måde? Det rr hans hjem og han vil ikke have hunden i hans seng. 

Jeg var også blevet sur, hvis min date opførte sig som dig. Du respektere ikke hans ønsker, men han skal bare bære over med din hund.

Anmeld

8. marts 2015

Frk.S

Ida b skriver:

Det kommer vel an på hvordan man har det med dyr i sengen.

Personlig ville jeg under ingen omstændigheder sove sammen med en hund... uanset hvor sød den så er (og ikke fordi jeg har noget imod hunde, jeg elsker dyr jeg vil bare ikke sove med dem)

Anmeld

8. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther

For mig ville det ikke være problemet, at hunden var hoppet op i sengen (selvom jeg ville synes, det var ulækkert), men derimod det faktum, at du åbenbart var ligeglad med almindelig pli.

Og bare fordi dine forrige kærester har været ligeglade med almindelig dannelse, betyder det vel ikke, at denne mand skal følge trop?

Anmeld

8. marts 2015

Tigger

Måske er din hund meget sød, men helt objektivt set, så er det ret ulækkert med husdyr i sengen, jeg forstår ham godt og finder din adfærd temmelig upassende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.