Matador!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

SandraXOXO

Vi elsker matador herhjemme. Både serien, Spillet og slikket spøg tilside. Mit yndlingsafsnit er der hvor røde siger jeg troede jeg skulle leve og dø som proletar, og så kommer man hjem til en kone som har fået eget hus. Agnes sparker røv!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Os&lilledig

Sprit25 skriver:

Inspireret af en tråd igår blev jeg enig med mig selv om at gense dette fantastiske mesterværk! 

Overvejer at starte ved afsnit 7(fødselsdagen) som er mit mega yndlings afsnit!!! "Os gode konservative støttere" jamen jeg brækker mig af grin

hvad er jeres yndlings afsnit

Har ikk et konkret yndlings afsnit. MEN. Alle scener i køkkenet og når Agnes syer, generelt alle de gamle "huslige" husmoder/stupige episoder. Dem æder jeg råt 

Jeg elsker den måde de levede på, når de laver medister og der ligger et kål hoved med stok.. Jeg lever mig total ind i det.. 

Anmeld

9. marts 2015

merethe

Profilbillede for merethe

Mit ynglingsafsnit er den hvor Agnes dreng Aksel falder i branddammen.

Anmeld

9. marts 2015

Sprit25

Os&lilledig skriver:

Har ikk et konkret yndlings afsnit. MEN. Alle scener i køkkenet og når Agnes syer, generelt alle de gamle "huslige" husmoder/stupige episoder. Dem æder jeg råt 

Jeg elsker den måde de levede på, når de laver medister og der ligger et kål hoved med stok.. Jeg lever mig total ind i det.. 

Min kokke kæreste elsker også køkkenscenerne. Mad som Laura lavede det

Anmeld

9. marts 2015

Sprit25

Os&lilledig skriver:

Min kokke kæreste elsker også køkkenscenerne. Mad som Laura lavede det

Anmeld

11. marts 2015

Øtter

Jeg elsker også Matador .

Det er jo Lise Nørgaard som er hovedkvinden bag serien, og hun er født og opvokset i Roskilde, hvor jeg også bor.

Da jeg er historiker, har jeg skrevet en lille byvandrings-guidebog om Lise Nørgaards Roskilde - og der er masser af eksempler fra Matador, som er baseret på Lise Nørgaards egne oplevelser i Roskilde.

Guiden kan hentes gratis på Turistbureauet i Roskilde, hvis I kommer på disse kanter

http://www.visitroskilde.dk/roskilde/oplev-lise-noergaards-roskilde

Anmeld

11. marts 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

" Det må du ikke, Knud" 

ÆÆÆÆÆLSKER den serie, den burde være obligatorisk i folkeskolen, og som fuld pensum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.