Matador!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

Sprit25

God-mor skriver:

Men hvis det betyder hun bliver ligeså sej som Agnes er det faktisk cool

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Inspireret af en tråd igår blev jeg enig med mig selv om at gense dette fantastiske mesterværk! 

Overvejer at starte ved afsnit 7(fødselsdagen) som er mit mega yndlings afsnit!!! "Os gode konservative støttere" jamen jeg brækker mig af grin

hvad er jeres yndlings afsnit

Åhh elsker den serie, men må indrømme jeg ser den altid fra afsnit 1 af, tror måske jeg har lidt OECD på det punkt 

Monica 

Anmeld

8. marts 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Inspireret af en tråd igår blev jeg enig med mig selv om at gense dette fantastiske mesterværk! 

Overvejer at starte ved afsnit 7(fødselsdagen) som er mit mega yndlings afsnit!!! "Os gode konservative støttere" jamen jeg brækker mig af grin

Sjovt som matador bare er en serie, så mange elsker. Jeg elsker også at se den (bør måske se den igen) min storebror ønskede sig hele serien for nogle år siden, han er en stor, skaldet og tattoveret mand, men matador er bare super 

Utroligt at sådan en serie fanger så mange, så mange år efter.

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

Troldemommi skriver:

Åhh elsker den serie, men må indrømme jeg ser den altid fra afsnit 1 af, tror måske jeg har lidt OECD på det punkt 

Monica 

Jeg startede med afsnit 7 engang men endte med at starte forfra! Ulempen er også man kan ikke bare se 1 afsnit så er nød til at se alle 24

Anmeld

8. marts 2015

God-mor

Sprit25 skriver:

Men hvis det betyder hun bliver ligeså sej som Agnes er det faktisk cool

Det må man sige! Så er hun en heldig pige

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

Haha! Min kæreste er lige kommet hjem fra arbejde og siger: fedt ser vi matador igen

Anmeld

8. marts 2015

Tigger

Jeg elsker også bare den serie! Mit yndlingsafsnit er den, hvor Maude træder i karakter og hjælper Hr. Stein ud til grisehandlerens gård, så han kan blive hjulpet til Sverige. Elsker i det hele taget krigsafsnittene, det er også de afsnit, hvor Lærer Andersen er med, jeg både elsker og hader ham. Han er den sjoveste karakter!! 

Anmeld

9. marts 2015

Sprit25

Tigger skriver:

Jeg elsker også bare den serie! Mit yndlingsafsnit er den, hvor Maude træder i karakter og hjælper Hr. Stein ud til grisehandlerens gård, så han kan blive hjulpet til Sverige. Elsker i det hele taget krigsafsnittene, det er også de afsnit, hvor Lærer Andersen er med, jeg både elsker og hader ham. Han er den sjoveste karakter!! 

Åh hvordan kunne jeg glemme ham. Sølle Misse! "Jeg drager dem Hans Christian" 

ja han er DYBT forfærdelig. 

Anmeld

9. marts 2015

Patriark

Sprit25 skriver:

Jeg ved ikke hvilket afsnit det er fra, men der hvor Daniel får en hest af mormor fordi "Sådan en pony får man når man er en sød og kærlig dreng". Der hvor hans søster har fået en pony for at være flittig og god i skolen af Mads Skjern.

Anmeld

9. marts 2015

Sprit25

Patriark skriver:

Jeg ved ikke hvilket afsnit det er fra, men der hvor Daniel får en hest af mormor fordi "Sådan en pony får man når man er en sød og kærlig dreng". Der hvor hans søster har fået en pony for at være flittig og god i skolen af Mads Skjern.

Åh ja det er også godt! Og han er sgu en god dreng Daniel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.