Matador!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
26 svar
34 synes godt om
8. marts 2015

Sprit25

Inspireret af en tråd igår blev jeg enig med mig selv om at gense dette fantastiske mesterværk! 

Overvejer at starte ved afsnit 7(fødselsdagen) som er mit mega yndlings afsnit!!! "Os gode konservative støttere" jamen jeg brækker mig af grin

hvad er jeres yndlings afsnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Bak

Sprit25 skriver:

Inspireret af en tråd igår blev jeg enig med mig selv om at gense dette fantastiske mesterværk! 

Overvejer at starte ved afsnit 7(fødselsdagen) som er mit mega yndlings afsnit!!! "Os gode konservative støttere" jamen jeg brækker mig af grin

Haha! Fedt at starte der! Jeg har ikke set den siden jeg var barn, så lånte min mand og jeg den forleden og gik igang! Vi er nu ved nr 8! Har godt nok ikke lige et yndlingsafsnit endnu, men 7'eren er jeg med på - det var godt nok skægt! 

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

Bak skriver:

Haha! Fedt at starte der! Jeg har ikke set den siden jeg var barn, så lånte min mand og jeg den forleden og gik igang! Vi er nu ved nr 8! Har godt nok ikke lige et yndlingsafsnit endnu, men 7'eren er jeg med på - det var godt nok skægt! 

Jamen det er så mega skægt. 

"Hvad flæber du for Misse" jamen jeg er færdig af grin!!

Anmeld

8. marts 2015

Bak

Sprit25 skriver:

Jamen det er så mega skægt. 

"Hvad flæber du for Misse" jamen jeg er færdig af grin!!

Så skal du vel også opleve "Korsbæk på Bakken"? 

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

Nu bor jeg i Nordjylland men ja for Søren. Hele familien slæbes med. Vi har alle set matador 50 gange. Åh Gud hvor føler jeg mig gammeæ i en alder af 26

Anmeld

8. marts 2015

God-mor

Sprit25 skriver:

Ih den er bare så god, og har set den så mange gange trods mine kun 24 år Mit yndlingsafsnit er også fødselsdagen, men også det afsnit der vist hedder "hent kommoden" ... Tror også jeg må se den igen ASAP 

Anmeld

8. marts 2015

God-mor

Nu må jeg altså lige tilføje at min søde mand har været med til at opføre Korsbæk på Bakken, og jeg har været med derude nogle gange nu og se hvordan det skrider frem. Det bliver så hyggeligt, og autentisk! Åbner næste måned

Anmeld

8. marts 2015

Bak

Sprit25 skriver:

Nu bor jeg i Nordjylland men ja for Søren. Hele familien slæbes med. Vi har alle set matador 50 gange. Åh Gud hvor føler jeg mig gammeæ i en alder af 26

Hehe tror netop Matador er så genial fordi man ikke skal være ret gammel for at se den og få noget ud af den! Så ingen grund til at føle sig gammel

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

God-mor skriver:

Ih den er bare så god, og har set den så mange gange trods mine kun 24 år Mit yndlingsafsnit er også fødselsdagen, men også det afsnit der vist hedder "hent kommoden" ... Tror også jeg må se den igen ASAP 

Min datter sparkede faktisk første gang mens jeg så det afsnit! Ligesom Agnes skældte røde ud 

Anmeld

8. marts 2015

God-mor

Sprit25 skriver:

Min datter sparkede faktisk første gang mens jeg så det afsnit! Ligesom Agnes skældte røde ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.