Naboer. Når man ikke kan enes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

Elgaard73

Naboer er sgu lidt et mærkeligt folkefærd nogle gange. De kan finde på at brokke sig over de underligste ting.

Men, men... Hvad med at gå over og spørge ham næste gang, inden I skal have gæster?

Havde jeg haft naboer, så ville jeg have gjort det helt fra starten af. Evt. med en god flaske rødvin under armen. Jeg ville aldrig bare tage det som en selvfølge, at han ville syntes at det var helt ok, at man holdte i vejen for ham. Men ved at forberede/spørge i forvejen, har man ligesom rakt hånden frem og også bygget lidt på grundlaget for godt fremtidigt naboskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Kløver

MysteriousAngel skriver:

Idag holder en af vores naboer fødselsdag, de bor ved et hjørne så derfor holder de ved vores hæk. Men da der så kom gæster til os kunne de jo ikke holde ved vores hæk da den var fyldt op. Så de holdt ved den anden nabo. Og så da jeg steg ud af bilen senere stod han klar til at brokke sig. 

Han ser jo ikke den anden del. Feks at han gerne 2 gange om ugen har gæster der holder hele vejen ved hans hæk og vi derfor ikke kan komme ind ad vores indkørsel uden en masse bøvl. 

Det kan jeg jo så ikke udtale mig om. Men så må i lave bogle fælles regler der gælder alle 

Anmeld

8. marts 2015

Missy_B

Jeg havde nok valgt at tage snakken med naboen inden man får gæster..

vores nabo har en far som sidder i en kørestol. De kører i en handicapbil, og når faren skal på besøg kommer vores nabo altid ind og spørger om de må parkere deres handicapbil i vores indkørsel , da hendes egen indkørsel hælder meget. Det har jeg absolut intet problem i, da hun spørger på forhånd, så jeg ville næste gang i skal have mange gæster prøve at være imødekommende og forud for problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.