Naboer. Når man ikke kan enes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
22 svar
28 synes godt om
8. marts 2015

MysteriousAngel

vi har en nabo på hver side som vi har det fint med. Det er faktisk genboen på den anden side af vejen som vi klincher lidt med. 

Hans indkørsel er skråt overfor vores samt skråt overfor naboen. Problemet er åbenbart at når vi får mange gæster så holder de også ved naboens hæk og så kan vores genbo ikke dreje ud den vej han gerne vil. Han kan ikke dreje til den anden side men han VIL dreje ud den ene vej. Det er ikke naboen med hækken der brokker sig men den genbo der vil dreje bilen ud den vej der brokker sig.

Igen idag hev han fat i mig og sagde at nu havde han jo sagt det osv. Jeg prøvede at forklare ham at vi kan ikke udelukkende holde ved vores hæk. Det er ikke fysisk muligt men at vi i hverdagen tager så megen hensyn som muligt. Har sagt til familien/venner at de skal holde ved vores hæk. 

Men surmule det kan han da. For pokker altså.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

SandraXOXO

Kan i ikke bede jeres venner holde et andet sted? Han bor trods alt på vejen, han må vel trods alt have lidt mere ret til at være der end folk der bare er på besøg og hvis i skal være naboer i mange år, er det rarest at være på god fod (så kan i altid ryste lidt på hovedet inden i)  

Anmeld

8. marts 2015

TNBC

bo på hver side som vi har det fint med. Det er faktisk genboen n som vi klincher lidt med. 

Hans indkørsel er skråt overfor vores samt skråt overfor naboen. Problemet er åbenbart at når vi får mange gæster så holder de også ved naboens hæk og så kan vores genbo ikke dreje ud den vej han gerne vil. Han kan ikke dreje til den anden side men han VIL dreje ud den ene vej. Det er ikke naboen med hækken der brokker sig men den genbo der vil dreje bilen ud den vej der brokker sig.

Igen idag hev han fat i mig og sagde at nu havde han jo sagt det osv. Jeg prøvede at forklare ham at vi kan ikke udelukkende holde ved vores hæk. Det er ikke fysisk muligt men at vi i hverdagen tager så megen hensyn som muligt. Har sagt til familien/venner at de skal holde ved vores hæk. 

Men surmule det kan han da. For pokker altså.

Så må de da holde lidt længere væk.

Det er hans hjem, og han skal kunne komme ud. Jeg synes det er en lille ting at få et dårligt naboskab af.

Anmeld

8. marts 2015

Krydserfingre

Jeg synes også man skal holde så folk kan komme ud og ind af deres indkørsel uden problemer. Og hvor tit har man lige gæster - tænker bare at det da ikke er værd at blive uvenner over de få gange i har gæster. Så hellere få gæsterne til at parkere andre steder. Sådan så i i hvert fald ikke er udover over dét. 

Anmeld

8. marts 2015

Kløver

Jeg ville nu også blive lidt muggen hvis min nabos gæster holdte så jeg ikke kunne komme ind og ud. Bor selv på en meget lille vej hvor snak og fælles løsninger er det som skal til. Jeg ville gøre en større indsats for at imødekomme problemet så han også kan komme ud og ind af sin indkørsel  

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Yurie skriver:

Det er hans hjem, og han skal kunne komme ud. Jeg synes det er en lille ting at få et dårligt naboskab af.

Det kan de ikke. Så skal de holde og blokere for andres indkørsler. Det er desværre sådan at alle vores indkørsler er fordelt sådan. Jeg brokker mig da heller ikke over når hans gæster holder så jeg ikke kan komme ind. Jeg holder så bare ude på vejen. 

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Årgangs Mor skriver:

Jeg ville nu også blive lidt muggen hvis min nabos gæster holdte så jeg ikke kunne komme ind og ud. Bor selv på en meget lille vej hvor snak og fælles løsninger er det som skal til. Jeg ville gøre en større indsats for at imødekomme problemet så han også kan komme ud og ind af sin indkørsel  

Ville du virkelig hvis vi snakker om en gang hver 3 mdr.? Oftere snakker vi ikke om. Resten af tiden kan vores gæster sagtens holde  ved vores hæk. 

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Yurie skriver:

Men han kan godt komme ud. Han skal bare dreje den anden vej?

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Yurie skriver:

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Yurie skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.