Naboer. Når man ikke kan enes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

MysteriousAngel

SandraXOXO skriver:

Kan i ikke bede jeres venner holde et andet sted? Han bor trods alt på vejen, han må vel trods alt have lidt mere ret til at være der end folk der bare er på besøg og hvis i skal være naboer i mange år, er det rarest at være på god fod (så kan i altid ryste lidt på hovedet inden i)  

Jo når vi har alm gæster så holder de ved vores hæk. Men feks da vi afholdte børnefødselsdag der kom en 15 biler. Så holdt de over det hele da vi bor på en meget lille vej. Desuden, han kan godt komme ud og ind altså. Problemet er når han vil bakke ud. Så vil han bakke KUN den ene vej og ikke den anden. Derfor synes jeg han er lidt besværlig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

TNBC

MysteriousAngel skriver:

Det kan de ikke. Så skal de holde og blokere for andres indkørsler. Det er desværre sådan at alle vores indkørsler er fordelt sådan. Jeg brokker mig da heller ikke over når hans gæster holder så jeg ikke kan komme ind. Jeg holder så bare ude på vejen. 

Næste gade?

I må jo snakke med ham stille og roligt, han synes åbenbart at det er irriterende.

Anmeld

8. marts 2015

Kløver

MysteriousAngel skriver:

Ville du virkelig hvis vi snakker om en gang hver 3 mdr.? Oftere snakker vi ikke om. Resten af tiden kan vores gæster sagtens holde  ved vores hæk. 

Nu lød det som om det var ofte, men ville nu stadig gerne kunne komme ind og ud af min indkørsel var det mig ville jeg se det som mit ansvar at mine gæster holder så mine naboer kan køre ind og ud af deres indkørsel. Ser det som alm gensidig respekt at man gør plads til hinanden og sørger for, bla ikke at holde i vejen for hinanden når man skal ind og ud af egen indkørsel. Så må gæsterne parkere de par meter længere fremme  

Anmeld

8. marts 2015

ErDetSnartNU

Når det nu kun handler om, at han vil bakke den vej ud, som han plejer, så synes jeg at han er hysterisk. Han ejer ikke vejen eller det vejstykke der er foran hans hus, så naturligvis skal dine gæster have lov til at parkere der - specielt når det er så sjældent! Reglen ved indkørsler gælder jo kun at man skal kunne komme ind og ud, og når han kan det, så må han bare bide det i sig de få gange om året det sker. 

Anmeld

8. marts 2015

SandraXOXO

MysteriousAngel skriver:

Jo når vi har alm gæster så holder de ved vores hæk. Men feks da vi afholdte børnefødselsdag der kom en 15 biler. Så holdt de over det hele da vi bor på en meget lille vej. Desuden, han kan godt komme ud og ind altså. Problemet er når han vil bakke ud. Så vil han bakke KUN den ene vej og ikke den anden. Derfor synes jeg han er lidt besværlig. 

Hvis det kun er ca hver tredje måned i har gæster og han brokker sig. Så ville jeg bare undskylde og lade det ligge. Man behøver heldigvis ikke mene det  

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Årgangs Mor skriver:

Nu lød det som om det var ofte, men ville nu stadig gerne kunne komme ind og ud af min indkørsel var det mig ville jeg se det som mit ansvar at mine gæster holder så mine naboer kan køre ind og ud af deres indkørsel. Ser det som alm gensidig respekt at man gør plads til hinanden og sørger for, bla ikke at holde i vejen for hinanden når man skal ind og ud af egen indkørsel. Så må gæsterne parkere de par meter længere fremme  

Idag holder en af vores naboer fødselsdag, de bor ved et hjørne så derfor holder de ved vores hæk. Men da der så kom gæster til os kunne de jo ikke holde ved vores hæk da den var fyldt op. Så de holdt ved den anden nabo. Og så da jeg steg ud af bilen senere stod han klar til at brokke sig. 

Han ser jo ikke den anden del. Feks at han gerne 2 gange om ugen har gæster der holder hele vejen ved hans hæk og vi derfor ikke kan komme ind ad vores indkørsel uden en masse bøvl. 

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

SandraXOXO skriver:

Hvis det kun er ca hver tredje måned i har gæster og han brokker sig. Så ville jeg bare undskylde og lade det ligge. Man behøver heldigvis ikke mene det  

Ja det er ca hver 3 mdr at vi har så mange gæster at de fylder. Normalt kan de sagtens holde ved vores hæk nemlig. 

Anmeld

8. marts 2015

MysteriousAngel

Yurie skriver:

Næste gade?

I må jo snakke med ham stille og roligt, han synes åbenbart at det er irriterende.

Det har jeg forsøgt. Mange gange. Jeg tror bare jeg undskylder hver gang og lader den være der. Jeg tror bare han har svært ved at håndtere at hans vej ikke er hans mere.. 

Anmeld

8. marts 2015

ekebiv

Der er vores genbo så lidt sjovere, de instruerer deres gæster i IKKE at holde ved deres hæk men ved naboens. Grunden til det ved vi ikke men det er nok noget med at de ikke gider rive ��

Anmeld

8. marts 2015

Krydserfingre

Forsyår ikke helt det med at han godt kan bakke den ene vej, men ikke gider. Hvis han skal til venstre på vejen skal han jo bakke ud så han kan køre den vej - om omvendt? Jeg ville da heller ikke orke at være tvunget til at bakke den ene vej ud fordi der holder biler hvis jeg skal den vej. Hvis du forstår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.