snyde 3kommuner i 9år!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2015

flowerpot3

alenemor42 skriver:

Jeg har ikke skrevet alle

Så din tolkning

Hvordan kan man få børnepenge uden at have et reelt CPR nummer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

alenemor42

flowerpot3 skriver:

Hvordan kan man få børnepenge uden at have et reelt CPR nummer? 

De var jo blevet tildelt et person Nr.  Til den ikke eksisterende tvilling da de kom til landet

Anmeld

6. marts 2015

flowerpot3

alenemor42 skriver:

De var jo blevet tildelt et person Nr.  Til den ikke eksisterende tvilling da de kom til landet

Ok, tak for svar Vildt at det har kunnet lade sig gøre. Det må have været en hos kommunen, der ikke har været vågen den gang. Øv 

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

alenemor42 skriver:

Der var faktisk 3 børn �� der ikke var biologiske. .. ud over deres egne ... som var temmelig mange

Men jeg synes ikke de to kan sammenlignes  for der var rigtige børn i den sag, du ka  jo ikke se på børn om de er biologiske eller ej. så det er jo let nok at snyde. Men om de er biolgiske eller ej, hvis de har dem boede, er de vel "forældrene" til dem.

Men i den her sag, var der INTET barn, men alligevel kunne de kærer kører det i 9år... 

Anmeld

6. marts 2015

alenemor42

Yurie skriver:

Men jeg synes ikke de to kan sammenlignes  for der var rigtige børn i den sag, du ka  jo ikke se på børn om de er biologiske eller ej. så det er jo let nok at snyde. Men om de er biolgiske eller ej, hvis de har dem boede, er de vel "forældrene" til dem.

Men i den her sag, var der INTET barn, men alligevel kunne de kærer kører det i 9år... 

Sammenlignes kan de vel på et plan at det drejer sig om snyd med børnepenge gennem flere år

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

alenemor42 skriver:

Sammenlignes kan de vel på et plan at det drejer sig om snyd med børnepenge gennem flere år

Ja men kun på grund af at de gjorde det samme, snyde.. men ellers synes jeg ikke, for jeg synes den her er dummere(Fra kommunernes side), fordi der præcis ikke er et barn. Man bør da undre sig, at barnet aldrig er sygt, eller andet.. At ingen nogensinde ser barnet, at de kun høre om det.

I din sag, var der trosalt børn at se...  

Anmeld

6. marts 2015

alenemor42

Yurie skriver:

Ja men kun på grund af at de gjorde det samme, snyde.. men ellers synes jeg ikke, for jeg synes den her er dummere(Fra kommunernes side), fordi der præcis ikke er et barn. Man bør da undre sig, at barnet aldrig er sygt, eller andet.. At ingen nogensinde ser barnet, at de kun høre om det.

I din sag, var der trosalt børn at se...  

Nu var det ikke en konkurrence om hvilken sag der var værst! Men for at pointere at der er nogle ting der nemmere kan lade sig gøre at snyde med for evt. Flygtninge der kommer til landet.

Jeg ved man indførte dna prøver for visse flygtninge fra visse lande, Syrien er tilsyneladende ikke en af dem, eller de er kommet til landet inden det blev indført.

Anmeld

7. marts 2015

Pikku Myy

A&F skriver:

Nej det har du ikke, men det forstås som alle udfra det du skriver 

Jeg forstod det ikke som alle ud fra det hun skrev Jeg tænker du måske har læst det med lidt andre briller pga tidligere erfaringer/oplevelser.

Anmeld

7. marts 2015

A&F

Pikku Myy skriver:

Jeg forstod det ikke som alle ud fra det hun skrev Jeg tænker du måske har læst det med lidt andre briller pga tidligere erfaringer/oplevelser.

Slet ikke

Anmeld

7. marts 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&F skriver:

Mente mht det hun skrev forståede jeg det som alle , udfra at hun skriver især familier med anden etnisk baggrund , derfor pointerede jeg alle. For det forstod jeg udfra indlægget.

Men det er slet ikke det, der står. "Især" betyder "særligt", "overvejende", "primært" - mere ligger der ikke i dét. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.