snyde 3kommuner i 9år!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
33 svar
17 synes godt om
5. marts 2015

TNBC

Hvordan kan man snyde 3Kommuner med et falskt barn i 9ÅR!!!?? Hvorfor er der ingen der har spurgt omkring den dreng, når ingen har set ham?

http://ekstrabladet.dk/112/politiet-foraeldre-fik-boernepenge-for-falsk-tvilling/5469320

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

A&F

Vildt 

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

A&F skriver:

Vildt 

Ja, det synes jeg sku også. Jeg kunne forstå et par måneder, eller et år, men 9!! Det er sku vildt.

Han er jo ikke indskrevet til vs, bh eller skole...

Anmeld

6. marts 2015

A&F

Det er jo det.,Kan slet ikke forstå at det kan være muligt. Nogen har bare sovet i timen ! 

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

A&F skriver:

Det er jo det.,Kan slet ikke forstå at det kan være muligt. Nogen har bare sovet i timen ! 

Det er sku en lang lur.. Det er fandeme mange penge de har taget fra staten, penge som andre burde have haft..

Anmeld

6. marts 2015

A&F

Yurie skriver:

Det er sku en lang lur.. Det er fandeme mange penge de har taget fra staten, penge som andre burde have haft..

Ja desværre. Forstår ikke , hvordan man kan få sig selv til at snyde med sådan noget. Godnat

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

A&F skriver:

Ja desværre. Forstår ikke , hvordan man kan få sig selv til at snyde med sådan noget. Godnat

Kan jeg heller ikke. Håber de skal betale det hele tilbage...
Godnat og sov godt.

Anmeld

6. marts 2015

EnGodMor

Yurie skriver:

Ja, det synes jeg sku også. Jeg kunne forstå et par måneder, eller et år, men 9!! Det er sku vildt.

Han er jo ikke indskrevet til vs, bh eller skole...

Ja og hvis vi andre ikke melder vores børn i daginstitution eller de ikke kommer i skole, ja eller hvis man har glemt alle læge tjek, så er det fandme lige før at kommunen halshugger en.

Og kommunerne har sgu så travlt med os andre hvis vi glemmer at møde op eller noget.

Men mon ikke de egentlig bare skulle tage og  da de jo tilsyneladende ikke selv er så skide perfekte!!

9 år er jo fuldstændig vanvittigt, at det har kunnet ske, uden nogen former for mistanke.

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

EnGodMor skriver:

Ja og hvis vi andre ikke melder vores børn i daginstitution eller de ikke kommer i skole, ja eller hvis man har glemt alle læge tjek, så er det fandme lige før at kommunen halshugger en.

Og kommunerne har sgu så travlt med os andre hvis vi glemmer at møde op eller noget.

Men mon ikke de egentlig bare skulle tage og  da de jo tilsyneladende ikke selv er så skide perfekte!!

9 år er jo fuldstændig vanvittigt, at det har kunnet ske, uden nogen former for mistanke.

Ja præcis.
Jeg forstår ikke hvordan i h.. de kan skjule et falskt barn i 9år!!

Ingen der ser drengen, ingen kender ham, ikke meldt til noget.. Og at der ikke er nogen der har sagt noget, der må sku da være nogen der ved at de kun har et barn.

Jeg forstår ikke hvordan det kan foregå i 9år... Håber at de skal betale alle pengene tilbage...

Anmeld

6. marts 2015

alenemor42

Det kan desværre sagtens lade sig gøre, især familier af anden etnisk herkomst passer deres børn hjemme og man tjekker ikke om de er tilmeldt skole når der søges børnepenge ..

Jeg har haft en sag hvor det endte i dna test af barnet som viste sig ikke at være deres biologiske barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.