snyde 3kommuner i 9år!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2015

MorDk

Sindssygt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

Stjerneskud84

Yurie skriver:

Hvordan kan man snyde 3Kommuner med et falskt barn i 9ÅR!!!?? Hvorfor er der ingen der har spurgt omkring den dreng, når ingen har set ham?

http://ekstrabladet.dk/112/politiet-foraeldre-fik-boernepenge-for-falsk-tvilling/5469320

Simpelthen grotesk det der.... 

Anmeld

6. marts 2015

A&F

alenemor42 skriver:

Det kan desværre sagtens lade sig gøre, især familier af anden etnisk herkomst passer deres børn hjemme og man tjekker ikke om de er tilmeldt skole når der søges børnepenge ..

Jeg har haft en sag hvor det endte i dna test af barnet som viste sig ikke at være deres biologiske barn!

Du skriver " især familier af anden etnisk herkomst". Det er som at skære alle familier med anden etnisk baggrund over en kam. Nogle skulle du have skrevet, og ikke alle 

Anmeld

6. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther
A&F skriver:

Du skriver " især familier af anden etnisk herkomst". Det er som at skære alle familier med anden etnisk baggrund over en kam. Nogle skulle du have skrevet, og ikke alle 

Men det er især familier af anden etnisk herkomst, der hjemmepasser deres børn - både mellemøstlige, sydeuropæiske og syd- og nordamerikanske.. Det er der bare en anden kultur for.. Og så bliver det immervæk nemmere at snyde, selvom størstedelen af alle, der bor i DK (statsborgere eller ej, anden oprindelse eller ej) selvfølgelig ikke snyder.

Anmeld

6. marts 2015

alenemor42

A&F skriver:

Jeg har ikke skrevet alle

Så din tolkning

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

alenemor42 skriver:

Det kan desværre sagtens lade sig gøre, især familier af anden etnisk herkomst passer deres børn hjemme og man tjekker ikke om de er tilmeldt skole når der søges børnepenge ..

Jeg har haft en sag hvor det endte i dna test af barnet som viste sig ikke at være deres biologiske barn!

I 9år???

Nej, men i din sag, var der et barn. Det var der jo ikke i den her sag.. Der skulle være to, men der var kun et. Der må sku da være nogen der kender familien, og kan se at de ikke har to børn. Kommunerne der undre sig over, at aldrig at se det andet barn.  

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

A&F skriver:

Hun skriver nu, især, ikke alle.

Anmeld

6. marts 2015

A&F

Yurie skriver:

Hun skriver nu, især, ikke alle.

Mente mht det hun skrev forståede jeg det som alle , udfra at hun skriver især familier med anden etnisk baggrund , derfor pointerede jeg alle. For det forstod jeg udfra indlægget.

Anmeld

6. marts 2015

A&F

alenemor42 skriver:

Jeg har ikke skrevet alle

Så din tolkning

Nej det har du ikke, men det forstås som alle udfra det du skriver 

Anmeld

6. marts 2015

alenemor42

Yurie skriver:

I 9år???

Nej, men i din sag, var der et barn. Det var der jo ikke i den her sag.. Der skulle være to, men der var kun et. Der må sku da være nogen der kender familien, og kan se at de ikke har to børn. Kommunerne der undre sig over, at aldrig at se det andet barn.  

Der var faktisk 3 børn �� der ikke var biologiske. .. ud over deres egne ... som var temmelig mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.