Hvornår anskaffe ting/tøj m.m.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
31 svar
2 synes godt om
4. marts 2015

CH2012

Hejsa

Jeg er nysgerrig for at høre hvornår i jeres graviditet, I begyndte at skaffe ting/tøj/legetøj/møbler m.m. til baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

AlberteSophie

Da jeg kendte kønnet, uge 14

Anmeld

4. marts 2015

migxher

Vi fik lidt småting, seng, lidt tøj mm efter NF men det var ting vi fik af familie så begyndte vi selv tøjkøb, barnevognen og alt det anden løbende efter MD scanning. 

Anmeld

4. marts 2015

Steffecph

Købte et enkelt sæt tøj da jeg havde været til kønsscanning 14+.. ellers blev alt andet købt fra 20+ til i går 41+0 :-) 

Anmeld

4. marts 2015

CH2012

AlberteSophie skriver:

Da jeg kendte kønnet, uge 14

Var du til en privat kønsscanning?

Anmeld

4. marts 2015

CH2012

Steffecph skriver:

Købte et enkelt sæt tøj da jeg havde været til kønsscanning 14+.. ellers blev alt andet købt fra 20+ til i går 41+0 :-) 

Hvor hyggeligt...
Det går jeg også og drømmer om 

Anmeld

4. marts 2015

CH2012

migxher skriver:

Vi fik lidt småting, seng, lidt tøj mm efter NF men det var ting vi fik af familie så begyndte vi selv tøjkøb, barnevognen og alt det anden løbende efter MD scanning. 

Hvor hyggeligt 

Glæder mig til at vi går igang med at købe ting. Jeg er 9+5, så der er lidt tid endnu...  

Anmeld

4. marts 2015

Stimap

Vi begyndte i uge 27 og har igår (35+5) købt de sidste "nødvendige" ting bl.a autostol m.m.. Men nu er jeg også klar 

selvom der stadig er meget jeg vil købe.. Men det er mest diverse nipsting, eller ting barnet først kan bruge senere hen alligevel 

Anmeld

4. marts 2015

CH2012

Stimap skriver:

Vi begyndte i uge 27 og har igår (35+5) købt de sidste "nødvendige" ting bl.a autostol m.m.. Men nu er jeg også klar 

selvom der stadig er meget jeg vil købe.. Men det er mest diverse nipsting, eller ting barnet først kan bruge senere hen alligevel 

Okay Var det ikk helt vildt svært at vente til uge 27?

Jeg har lyst til at skaffe nogle ting allerede nu - specielt tøj  Og jeg er kun 9+5

Går også og drømmer om at indrette babyværelse 

Anmeld

4. marts 2015

AlberteSophie

CH2012 skriver:

Ja, det var jeg(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.