Ferie dilemma; med eller uden papbarn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Helt enig i alt det du skriver.

Og så tæl til 10 og husk på at trådene herinde hurtigt udvikler sig til noget andet end det oprindelige, og at folk hurtigt glemmer TS når bølgerne går højt. 

Hehe ja tak, jeg tæller til 10  og husker ikke at tage det hele personligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg vil ikke udelukke at jeg har taget flere kommentarer personligt. Jeg kan godt selv huske hvad mit spørgsmål var, men jeg føler at debatten blev drejet ind på "lovligheden" af om jeg må elske mine egne børn mere end mit bonusbarn - og at flere synes at det må jeg ikke. Tværtimod må jeg ikke en gang tænke at bonus ikke er mit. Dét kommenterede jeg på, og ja jeg ved godt dét ikke var mit spørgsmål. Men jeg vil ikke stå på sidelinjen og se på, imens jeg føler at folk der overhovedet ikke kender mig eller min familie, tager sig den frihed at kommenterer på mit bonusmor/bonusbarn forhold, som ikke var en del af spørgsmålet. Men kan det så forventes andet end at man går, hvis ikke i offensiven, så hvert fald føler trang til at forsvare sig selv og sin familie?!

Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil forklarer og forsvarer dig, hvis du føler dig stødt. Men folk svarer jo udfra det skrevne, og det er jo et ømtåleligt emne det du har bragt op, så der vil selvfølgelig komme nogle lidt kraftige reaktioner inkl. fra mig selv. Men med hensyn til at du føler mere for dine bio børn, det kan jeg da 100% godt forstå. Det er jo en helt legitim følelse. 

Anmeld Citér

13. august 2015

Milas14

Hmm vi har både dine og mine og fælles børn her. 

Jeg har osse lyst til at rejse med mine børn alene, men det kommer ikke til at ske for det kan man ikke være bekendt synes jeg! 

Jeg bliver faktisk lidt harm når folk gør det. Børnene følger altså med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.