Sprit25 skriver:
Det gør de nogen gange de smiley'er
Nej, det er korrekt men hvis man nu kan se ens eget barn blive anderledes, til det dårligere, kan man da godt sige de ikke skal lege sammen?
Hvis min datter bliver en medløber af at lege med et bestemt barn ville jeg også foretrække de ikke skulle lege sammen
min datter er en medløber(gør hvad de andre gør indimellem)
men jeg ville aldrig fortælle hende at hun ikke må lege med de andre i skolen, men fortælle hende hvad hun ikke må og hvad hun må
feks. havde pigerne i min datters klasse en periode, hvor de syntes det var sjovt ikke at komme ind til timerne, hvor min datter også skulle prøve et par gange, den ene gang fik jeg besked af læren på intra.
jeg spurte min datter om der var noget hun ville fortælle mig, hvor vi endte med at få en snak, om at nå hun havde gjort noget hun ikke måtte, så ville jeg heller have at hun kom og fortalte det, for så ville jeg ikke blive lige så sur som hvis hun ikke fortalte det, efterfølgene var hun god til selv at fortælle det, da hun gjorde det et par gange til så lavde vi en aftale med hende at hun ikke fik penge med til frugtboden (hver fredag) de uger hvor hun ikke kom ind til tiden, også gik det hurtigt over, selvom de andre forsatte
så jeg syntes stadig ikke løsningen er at udlukke andre børn.
det er jo ikke børnene skyld at de er som de er men (tit) forældrenes, så hvorfor straffe børnene???
Anmeld