Hejsa .
Jeg står i en frygtelig situation som jeg håber nogle kan hjælpe mig med!
Jeg er ikke sammen med mine børns far mere , det er halvandet år siden vi gik fra hinanden .. Jeg har en ny kæreste nu som de er rigtig glade for ..
Sagen er den , at børnenes far gider dem ikke .. Eller , jeg ved ikke om det er sådan det er i virkeligheden , men alle omkring os , føler det er sådan det er .. Han bor i jylland , og vi på fyn , og hver gang han er her i hans hjemby , er han her ofte en uge eller 4-5 dage ad gangen .. Han sover ved sin kæreste eller sin mor ..
Jeg snakker fint med ham når han er derhjemme , og han siger han savner børnene osv. men ligeså snart han kommer til fyn , har han ingen interesse i dem overhovedet ..
Her er et eks.
Jeg snakker med ham i mandags , hvor han siger han kommer hjem Onsdag , og jeg fortæller ham at hans mor skal ha børnene fra onsdag til torsdag. Han siger så, at han vil ha dem fra torsdag til fredag hvis hans aftale med hans ven ikke bliver til noget .. Jeg siger så det er helt i orden , så vil de sove ved hans mor nemlig .
Spørg så i dag om han skulle ha dem til i morgen , hvortil han svarer at han skulle ikke være sammen med hans ven alligevel , men nu skulle han noget andet så det kunne han ikke .
Men han siger han tager hen til sin mor så han er sammen med dem et par timer .. Og jeg sagde at det styrede han selv , men børnene bliver kede af det , fordi de savner deres far ! Men han gad absolut ikke snakke om det osv.
Så kommer jeg og henter dem i dag ved deres farmor , hvor deres far også er , de følger os til toget , hvor min den yngste(2,5 år) begynder og sige han vil ha sin far .. Han skriger , græder ulykkeligt hele vejen hjem i toget , og siger han vil være ved sin far .. Sådan er det HVER gang de har været sammen med ham et par timer , så er den yngste dybt ulykkelig , hvorimod hvis de har været hos ham nogle dage , er der intet ..
Det tog lang tid at trøste ham , og jeg aner ikke om jeg skal fortælle deres far om disse episoder , for han virker helt ligeglad . ?
Vi har fælles forældremyndighed , men jeg kan mærke jeg er kommet til et punkt hvor jeg overvejer at søge den fulde , for han har intet med de børn og gøre , og han giver dem ik engang julegaver eller fødselsdagsgaver ? Jeg føler jeg kæmper for at de børn skal se deres far og jeg gør det virkelig for deres skyld , men jeg er ved at gi op , og sige til ham at jeg ikke vil ha han skal se de børn mere ? Kan jeg godt det hvis jeg får den fulde forældremyndighed ?
Det skærer mig i hjertet at nogle mennesker kan være så ligeglade med deres børn ! Især når jeg kan se hvor ked af det min den yngste bliver! Min den store som er 4 , sagde til ham i toget : "Bare rolig **** , vi har *******(mors kæreste) , han er der altid det er far ikke ..."
Jeg blev helt mundlam , for jeg vil jo godt have at de har deres far .. 
Nogle gode råd ? Jeg føler jeg har kæmpet i halvandet år , og har intet fået ud af det ??