Hvor lang tid gik I over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

Frk.1986

Chevro skriver:

Ja det endte også ud i aks! :/ Fordi han slet ikke kom ned i bækkenet!

Men denne gang er det planlagt ks, med termin 24. Marts  Så er sikker på ikke at gå over tid. 

Men forstår din frustration!  

Det må egentlig også være meget fedt at have en dato man lidt mere reelt kan forholde sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Emisoph

Mit igangsættelsesforløb blev også langtrukkent og kompliceret, ud kom hun dog til sidst, frisk og rask Om det skyldtes igangsættelsen eller om fødslen ville blive kompliceret uanset hvad ved jeg af gode grunde ikke, men alt i alt havde jeg en god oplevelse

Jeg har lagt min fødselsberetning herinde på baby.dk, hvis det skulle have interesse

Anmeld

23. februar 2015

TrineMine86

Frk.1986 skriver:

Ny morgen og jeg er STADIG gravid Jeg er nu 40+4, og jeg ved godt at det ikke er så frygtelig meget, men jeg er ved at blive vanvittig! Hver eneste morgen er en skuffelse. Sidste gang (med min første), vågnede jeg op med veer på min termin, og da havde jeg egentlig regnet med at jeg ville gå over, men ikke denne gang!!
Jeg skal til JM i overmorgen, så må jeg prøve at spørge til enhindeløsning.
Hvor meget er I gået over? Har I nogle tricks? Hvad faen giver man sig til?

Fødte 42+0 ved aks, prøvede alle de tricks der eksisterer så tror ikke på dem �� 

Anmeld

23. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Frk.1986 skriver:

Hjælper det på at sætte skub i fødslen? Det har jeg aldrig hørt om i den sammenhæng før.

Ork ja, det kan sagtens sætte skub i det.. Både zoneterapi og akupunktur er vel værd at prøve, hvis man vil undgå igangsættelse. 

Jeg fik zoneterapi onsdag eftermiddag og havde veer fredag morgen.

Anmeld

23. februar 2015

Mor Christa

Gik igang af mig selv her anden gang da jeg var 41+0... Ulideligt at gå over tid!!!!!

Anmeld

23. februar 2015

LinLin

Frk.1986 skriver:

Åh men det lyder jo også helt omvendt af hvad jeg har fået bildt mig selv ind 
Jeg var overbevist om at jeg da ikke ville gå over når det nu er anden gang, og jeg ikke gik over sidst…
Har der været meget størrelsesforskel på dine børn så? For det er jo lidt min næste bekymring, at han bare ligger derinde og vokser sig kæmpe stor.. 

Sådan troede jeg også det var

de har vejet hhv 3,1 kg, 3,7 kg og 3,5 kg (dreng, dreng, pige) - så ham på terminen var størst

Anmeld

23. februar 2015

Anitta J

Jeg blev sat i gang første gang i uge 38+? 

Dagen hvor jeg skulle sættes igang var min slimprop gået, men der var fuldstændig lukket og slukket. 

Jeg fik lagt En stikpille op kl 14 eller 15 og kl 19:15 kom den første lille ve. De sagde at det ville være langtrukket  og kunne tage op til 6 dage, men kl 23:24 var min lille pige ude. 

Det gik pænt hurtigt og blev hurtigt ramt af ve storm! Der var ingen der havde regnet med at det Ville gå SÅ hurtigt, narkoselægen var bestilt så jeg kunne få epidural men han måtte afbestilles da min datter allerede var på vej ud

Anmeld

23. februar 2015

modesty

Frk.1986 skriver:

Ny morgen og jeg er STADIG gravid Jeg er nu 40+4, og jeg ved godt at det ikke er så frygtelig meget, men jeg er ved at blive vanvittig! Hver eneste morgen er en skuffelse. Sidste gang (med min første), vågnede jeg op med veer på min termin, og da havde jeg egentlig regnet med at jeg ville gå over, men ikke denne gang!!
Jeg skal til JM i overmorgen, så må jeg prøve at spørge til enhindeløsning.
Hvor meget er I gået over? Har I nogle tricks? Hvad faen giver man sig til?

Jeg fødte 40+4, første barn.

Anmeld

23. februar 2015

modesty

Ork ja, det kan sagtens sætte skub i det.. Både zoneterapi og akupunktur er vel værd at prøve, hvis man vil undgå igangsættelse. 

Jeg fik zoneterapi onsdag eftermiddag og havde veer fredag morgen.

Det er vel ikke så mærkeligt at du fødte to dage efter zoneterapi hvis du var gået over termin? Det er vel ret sandsynligt at du havde født på det tidspunkt alligevel?

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

TrineMine86 skriver:

Fødte 42+0 ved aks, prøvede alle de tricks der eksisterer så tror ikke på dem �� 

Nej jeg tror heller ikkenpå alle de der tricks, på nær lige sex, hindeløsning og nipplenuldring (tror i hvert fald at der kan være en chance for at det har en effekt), men her sidder jeg så alligevel med en kop hindbærblad the og prøver at bilde mig selv ind at det nok skal hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.