Hvor lang tid gik I over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
33 svar
7 synes godt om
23. februar 2015

Frk.1986

Ny morgen og jeg er STADIG gravid Jeg er nu 40+4, og jeg ved godt at det ikke er så frygtelig meget, men jeg er ved at blive vanvittig! Hver eneste morgen er en skuffelse. Sidste gang (med min første), vågnede jeg op med veer på min termin, og da havde jeg egentlig regnet med at jeg ville gå over, men ikke denne gang!!
Jeg skal til JM i overmorgen, så må jeg prøve at spørge til enhindeløsning.
Hvor meget er I gået over? Har I nogle tricks? Hvad faen giver man sig til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Frk.1986 skriver:

Ny morgen og jeg er STADIG gravid Jeg er nu 40+4, og jeg ved godt at det ikke er så frygtelig meget, men jeg er ved at blive vanvittig! Hver eneste morgen er en skuffelse. Sidste gang (med min første), vågnede jeg op med veer på min termin, og da havde jeg egentlig regnet med at jeg ville gå over, men ikke denne gang!!

Jeg blev sat igang 41+4 og fødte 41+5. 

Mit bedste råd er at lave så meget som muligt! Kom ud af huset hver dag. Lange gåture, cafe med veninder, på legeplads med den ældste. Jo mere du fylder tiden med alt mulig andet end at sidde og vente jo hurtigere går den 

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

MummiT skriver:

Jeg blev sat igang 41+4 og fødte 41+5. 

Mit bedste råd er at lave så meget som muligt! Kom ud af huset hver dag. Lange gåture, cafe med veninder, på legeplads med den ældste. Jo mere du fylder tiden med alt mulig andet end at sidde og vente jo hurtigere går den 

Hvordan var det at blive sat igang?

Ja jeg tænker også at det er bedst at lave et eller andet, men nu sner det selvfølgelig og jeg bor ude på bøh-landet. Har også været meget aktiv hele graviditeten, men nu er jeg godt nok kørt fast, og surmuler bare. Der må altså ske et eller andet mentalt når man overskrider den der dato... 

Anmeld

23. februar 2015

Emisoph

Jeg blev sat i gang 41+6 og fødte 42+1 ....

Dagene var LAAAAANGE og jeg lavede faktisk ikke andet end at vente! Kunne ikke koncentrere mig om det mindste og så var jeg skide sur fordi jeg var så utålmodig, så jeg har ikke været noget rart selskab for folk i den tid.. Ærligt gad jeg heller ikke ses med nogen, for det eneste jeg kunne tænke på var, hvornår baby mon gad ud

Fik set en del Netflix, spist en hulens masse daim is Rykkede om i stuen og omarrangerede alt babytøj og eget tøj gentagne gange!

Gik ud og spiste 3 aftner i træk med kæresten af ren selvmedlidenhed, så selvom pengene ikke liiige var der, gjorde vi det alligevel, og det var altså rigtig rart

Anmeld

23. februar 2015

Mom2

Frk.1986 skriver:

Blev sat i gang 14 dage over tid, så kender godt til det at skulle vente...

Håber snart der sker noget

Anmeld

23. februar 2015

hejmeddig10

Frk.1986 skriver:

Jeg blev sat igang ved 41+5, og nåede at runde 42+0 inden hun kom ud  
Men hun ankom så ved kejsersnit istedet for ved en almindelig fødsel.. 

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

Emisoph skriver:

Dagene var LAAAAANGE og jeg lavede faktisk ikke andet end at vente! Kunne ikke koncentrere mig om det mindste og så var jeg skide sur fordi jeg var så utålmodig, så jeg har ikke været noget rart selskab for folk i den tid.. Ærligt gad jeg heller ikke ses med nogen, for det eneste jeg kunne tænke på var, hvornår baby mon gad ud

Fik set en del Netflix, spist en hulens masse daim is Rykkede om i stuen og omarrangerede alt babytøj og eget tøj gentagne gange!

Gik ud og spiste 3 aftner i træk med kæresten af ren selvmedlidenhed, så selvom pengene ikke liiige var der, gjorde vi det alligevel, og det var altså rigtig rart

Det lyder lidt som min opførsel i tiden
Har været hurmørsvingningsfri hele graviditeten, men for dælen hvor mugget man kan blive af at gå over! Heldigvis er folk stoppet med at skrive og spørge til om der snart er kommet en baby, og jeg har også bestemt mig for at lade være med at svare på det nu. Ved godt det er velmenende, men det er sgu lidt irriterende efterhånden.

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

Christina88 skriver:

Blev sat i gang 14 dage over tid, så kender godt til det at skulle vente...

Håber snart der sker noget

Tak det håber jeg altså også

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

hejmeddig10 skriver:

Jeg blev sat igang ved 41+5, og nåede at runde 42+0 inden hun kom ud  
Men hun ankom så ved kejsersnit istedet for ved en almindelig fødsel.. 

Reagerede du ikke på igangsættelsen siden det blev kejsersnit?

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

Emisoph skriver:

…og hurra for Netflix 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.